در راستای حفظ و حراست از تالاب بین المللی انزلی و جلوگیری از پدیده تالاب خواری با سوء استفاده کنندگان در چهارچوب قانون و اختیارات برخورد می شود.

0 118

در راستای حفظ و حراست از تالاب بین المللی انزلی و جلوگیری از پدیده تالاب خواری با سوء استفاده کنندگان در چهارچوب قانون و اختیارات برخورد می شود.

عصرکاسپین / یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان در راستای حفظ و حراست از تالاب بین المللی انزلی و جلوگیری از پدیده تالاب خواری با سوء استفاده کنندگان، در چهارچوب قانون و اختیارات برخورد می کند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، در راستای حفظ و حراست از تالاب بین المللی انزلی و جلوگیری از پدیده تالاب خواری که متاسفانه در چند سال اخیر در گیلان شاهد آن بوده ایم، یگان حفاظت محیط زیست گیلان با تمام توان خود با این سو استفاده کنندگان در چهارچوب قانون و اختیارات برخورد می کند.ساسان اکبری پور رییس یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این خبر گفت: طی یک ماه گذشته،۵دستگاه بیل میکانیگی درشهرستاهای لنگرود و لاهیجان در حین ارتکاب جرم محیط زیستی توقیف و متخلفین به مراجع قضایی تحویل داده شدند. اکبری پور افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فرد غیر بومی با هویت مشخص که با بهره گیری از افراد بومی و استفاده از تعطیلات چند روزه قصد تصرف بیش از ۲۵۰۰ متر از اراضی با ارزش تالاب انزلی را در حوزه روستای آبکنار داشت ؛که با هوشیاری به موقع و حضور تیم ویژه یگان حفاظت محیط زیست استان در حین ارتکاب جرم دستگیر و با مستند سازی کامل و اخذ دستور ازمقام قضایی شهرستان انزلی تحویل نیروی انتظامی شد.

برخورد با پدیده تالاب خواری که کمر به نابودی عرصه های بی نظیر و اکوسیستم تالاب های گیلان بسته است، بدون همکاری سایر ارگان ها علی الخصوص اداره آب،منابع طبیعی وامور اراضی، نیروی انتظامی و همچنین مردم دوستدار محیطزیست امکان پذیر نخواهد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 2 =