۲۵ مهرماه آخرین مهلت انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال ۹۸

0 146

عصرکاسپین /به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان؛ محمد فیض با اشاره به فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال جاری اظهار داشت: شناسایی و تقدیر از صادر کنندگان نمونه در بیست و سومین دوره انتخاب صادر کنندگان نمونه با هدف ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف ﺻﺎدراﺗﻲ و قدردانی از فعالان عرصه ﺻﺎدرات ﻛﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت ﻏﻴﺮﻧﻔتی انجام می شود.
سرپرست اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی صادرات، با اشاره به فرصت باقی مانده، عنوان کرد: صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می توانند با مراجعه به سایت سازمان توسعه تجارت ایران و سامانه نمونش به آدرس nemoonesh.tpo.ir اقدام به ثبت نام کنند.
وی اولویت را ثبت نام از طریق سایت دانست و گفت : داوطلبان پس از مطالعه شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادر کنندگان نمونه سال می توانند به شکل الکترونیکی در سامانه مذکور ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.
دبیرکارگروه پایش کارت بازرگانی در گیلان بر الزامی بودن اخذ کد رهگیری از سامانه نمونش توسط متقاضیان تاکید کرد: دریافت اسناد و مدارک مشارکت کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد نبود.
محمد فیض افزود: متقاضیان می توانند مدارک و مستندات خود را تا ۲۵ مهرماه به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی سال ۹۸ مستقر در اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان ارائه دهند.
این مسئول تاکید کرد: به اسناد و مدارکی که بعد از زمان تعیین شده، یا به شکل ناقص و قبل از انجام فرایند ثبت نام الکترونیکی به دبیرخانه کارگروه تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سرپرست اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در این فراخوان به تشکیل کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی پس از ۲۵ مهر اشاره و تشریح کرد: این کارگروه متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی دولتی، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، تعاون، تشکل ها و اتحادیه های صادراتی می باشد که براساس شاخص ها و معیارهای سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان نمونه استانی را انتخاب می کنند.
سرپرست اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان تصریح کرد: واحدهای تولیدی صادراتی و صادرکنندگان در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهامی در این زمینه می توانند با شماره تلفن ۳۳۴۴۵۵۵۷ اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =