مراسم تجلیل از فرزندان برتر کارکنان آبفای گیلان برگزار شد

0 92

مراسم تجلیل از فرزندان برتر کارکنان آبفای گیلان برگزار شد

عصرکاسپین / به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در فضایی آکنده از صمیمیت و مهربانی مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان این شرکت برگزارشد.

در ابتدای مراسم حسینی مدیر عامل آبفای گیلان ضمن تبریک روز دانش آموز و تقارن مراسم تجلیل از دانش آموزان با این روزگفت: شرکت آب وفاضلاب وظیفه دارد به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود به ارتقاء دانش و تشویق کارکنان و فرزندان آنان اهمیت دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: تشویق دانش آموزان خانواده بزرگ شرکت آب وفاضلاب استان گیلان که در آینده در جای جای ایران اسلامی مشغول فعالیت خواهند شد، برای شرکت افتخار به همراه خواهد داشت، ضمن اینکه تا این لحظه نیز تعداد شمار دانش آموزان کوشایی که موفق به اخذ کارنامه های درخشان در پایه های تحصیلی خود می شوند برای شرکت موجب افتخار بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این جشن و گردهمایی برای ارج نهادن به زحمات این عزیزان است، اظهار امیدواری کرد در سالیان آتی نیز این بهانه پابرجا بماند تا خانواده بزرگ آب وفاضلاب استان دور هم جمع شوند و این مودت و همسویی ادامه یابد.

در ادامه پس از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مراسم تجلیل از فرزندان دانش آموز و دانشجوکارکنان آبفای گیلان با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و مدیران ارشد شرکت برگزارشد.


شایان ذکر اینکه مهمان ویژه مراسم مهندس عینی اولین مدیرعامل شرکت اب وفاضلاب استان گیلان پس از تاسیس بود که توسط مهندس حسینی مدیرعامل آبفای گیلان مورد استقبال قرار گرفت و از زحمات نامبرده در طول سالیان تصدی قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + هفت =