بازدید استاندار گیلان از محل نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس در رشت

0 157

بازدید استاندار گیلان از محل نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس در رشت

عصرکاسپین / استاندار گیلان صبح امروز (یکشنبه) در اولین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری شهرستان رشت، از محل نام نویسی و فرآیند ثبت نام بازدید کرد.

دکتر ارسلان زارع در حاشیه بازدید از محل نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری رشت در جمع خبرنگاران گفت: به یقین تبلور مردم سالاری دینی ملت ایران در انتخابات به نمایش گذاشته می‌شود .

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرع مقدس اسلام و بر اساس آراء مردم شکل گرفته ، تصریح کرد: استمرار عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران همواره در گرو این حمایت‌ها و مشارکت‌های عمومی مردم بوده که مهم‌ترین شیوه و شکل این مشارکت حضور آحاد ملت در انتخابات است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: همه ایرانیان در دوم اسفند ماه با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر حماسه وحدت و اتحاد را به نمایش می گذارند.

دکتر زارع هدف از این بازدید را ارزیابی میزان آمادگی شعبه ثبت نام حوزه انتخابیه مرکز استان خواند و افزود: خوشبختانه آمادگی کامل اعم از امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی متخصص برای انجام صحیح فرایند ثبت نام از داوطلبان وجود دارد.

وی به آمار ثبت نام کنندگان در صبح امروز نیز اشاره کرد و گفت: استقبال داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها در مرکز استان، بلکه در همه حوزه‌های انتخابی مطلوب است.

استاندار گیلان همچنین از واحدهای مختلف فرمانداری رشت بازدید کرد و به دست اندرکاران نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خداقوت گفت.

ثبت نام داوطلبان از صبح امروز آغاز شده و تا شنبه ۱۶ آذر ماه جاری ادامه دارد. زمان ثبت نام از ساعت ۸ تا ۱۸ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =