وضعیت قرمز در اردوگاه سرخ پوشان رشت

0 173

وضعیت قرمز در اردوگاه سرخ پوشان رشت

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: اوضاع این تیم اصلا خوب نیست و به کمک فوری مسئولان استان نیازمندیم.

عصرکاسپین / افشین ناظمی شرایط باشگاه سپیدرود را بسیار نامناسب اعلام کرد و افزود: ما وارث چندین میلیارد تومان بدهی از زمان حضور این تیم در لیگ دسته دوم تا امروز هستیم و پرونده های شکایت طلبکاران مجالی برای تفکر و تنفس به ما نمی دهد.
وی با بیان اینکه بازیکنان و مربیانی در دوره ای آمدند و زحمت کشیدند و به تیم کمک کردند و حالا به دنبال طلب خود هستند تصریح کرد: ما در سپیدرود منابع مالی آنچنانی نداریم که بتوانیم همه این بدهی ها را تسویه کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به هزینه سنگین تیمداری و بخصوص هزینه سفر برای انجام مسابقات لیگ هم اشاره کرد و گفت: تا الان هم اگر حرفی نزدیم و چیزی نگفتیم فقط به خاطر این بود که نمی خواستیم آرامش بازیکنان و کادر فنی تیم به هم بخورد.
افشین ناظمی افزود: هواداران بدانند با مشکلات زیاد این سفرها را می رویم و این در شرایطی است که حامی مالی نداریم تا از پس هزینه ها بربیاییم.
وی با اشاره به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود رشت و نبود امکان تقویت تیم در نیم فصل گفت: اولویت اصلی باشگاه حل شدن این مشکل است تا بتوانیم به طریقی از این شرایط عبور کرده و با جذب چند بازیکن تیم را تقویت کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خاطر نشان کرد: تیم سپیدود که شناسنامه رشت و فوتبال گیلان است بودجه ای ندارد که بخواهد بدهی های گذشته را بپردازد و از این شرایط خارج شود.
افشین ناظمی در پایان از همه مسئولان گیلان اعم از استاندار، فرماندار رشت، شورای اسلامی شهر و شهردار رشت خواست که به داد این تیم ریشه دار برسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 4 =