سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان:ملاک ما انتخاب و نظر مردم است

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان:ملاک ما انتخاب و نظر مردم است

0 131

عصرکاسپین/سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان از انتخاب نهایی کاندیداهای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان خبرداد؛ سید علی آقازاده،حسن کربلایی، مجیددلاور .
سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم و بی بدیل مردم در انتخابات، گفت: باید افراد انقلابی برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.
هاجر تحریری نیک صفت با بیان اینکه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان بر اساس یک دغدغه بوجود آمد تا در راستای عملیاتی شدن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری پیرامون صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارد، خاطر نشان کرد: نخستین گام برای شروع فعالیت مان، خدمت به مردم پیرامون یک انتخاب درست برای ورود نمایندگان شان به مجلس شورای اسلامی بود.

وی ادامه افزود: اعتقاد ما براین است که بهترین راه اصلاح یک جامعه ،اصلاح از بالا به پایین است.

تحریری نیک صفت با تاکید بر اصلاح مراکز قدرت و ورود شایسته افراد در راس آنها، اظهار کرد: گردانندگان مملکت باید افراد شایسته ای باشند تا پایین دستان ،خوبان را الگوی خود قرار دهند

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل مردم در انتخابات به ویژه انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، گفت: در دوره‌های گذشته فرآیند برای انتخاب بیشتر تأکید بر روی نظرسنجی‌های مردمی بود که روش چندان صحیحی نبوده زیرا برخی افراد به دلیل شهرت در سطح جامعه و همچنین دارای تریبون بودن شانس بیشتری برای پیروزی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره انتخاب نهایی بر اساس شایستگی‌ها انجام شده است، ادامه داد: ۱۳۲ نفر بر اساس شاخص‌های انقلابی در این مجموعه عضو و پس از طی مراحلی ۲۱ نفر انتخاب شدند.

تحریری نیک صفت با اشاره به انجام نظرسنجی در رشت و سایر شهرستان‌ها و با بیان اینکه از این از میان این تعداد ۱۲ نفر انتخاب شدند، ادامه داد: در نهایت سه تن از این افراد بر اساس شاخص‌های مورد تأکید رهبری انتخاب و مورد حمایت این نهاد در انتخابات خواهند بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در این باره که «کسانی که از فیلتر شورای نگهبان رد می‌شوند تنها صلاحیت قانونی دارند و مردم باید فرد اصلح را شناسایی کنند»، افزود: شهرستان رشت افراد شایسته دیگری هم دارد ولی در مجلس شورای اسلامی تنها ۳ کرسی متعلق به نمایندگان شهرستان رشت است.

تحریری نیک صفت تأکید کرد: ملاک ما انتخاب و نظر مردم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =