شهاب حاجعلی پور:به عنوان یکی از جوانترین کاندیداها در انتخابات شرکت کردم

شهاب حاجعلی پور:به عنوان یکی از جوانترین کاندیداها در انتخابات شرکت کردم

0 447

عصرکاسپین، اختصاصی /شهاب حاجعلی پور نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت در جمع خبرنگاران گفت : به عنوان یکی از جوانترین کاندیداها در انتخابات شرکت کردم ، حدود ۲۰در صد جمعیت کشور دهه شصتی هستند اما متاسفانه در مدیریت کلان کشور آن طور که باید به کار گرفته نشدند .

به عرصه انتخابات ورود کردم که ثابت کنم هم دهه شصتی ها می توانند در انتخابات نظر مردم را جلب کنند

حاجعلی پور افزود: به عرصه انتخابات ورود کردم که ثابت کنم هم دهه شصتی ها می توانند در انتخابات نظر مردم را جلب کنند و هم توانایی این را دارند که مجلسی تشکیل بدهند که به مردم خدمت کند.

همیشه آسیب ها و دخالتهایی را حس می کردم که از جانب نمایندگان مجلس به شورای شهر و بدنه شهرداری وارد می شد

شهاب حاجعلی پور درباره علت کاندید شدن خود گفت: در دوره ای که در شورای شهر کوچصفهان بودم همیشه آسیب ها و دخالتهایی را حس می کردم که از جانب نمایندگان مجلس به شورای شهر و بدنه شهرداری وارد می شد و همیشه انتقاد داشتم به این قضیه و به این صحنه آمدم که از تکرار دخالت و انتصابات نمایندگان در شورای شهرها و شهرداری ها جلوگیری کنم.
وی بیان کرد : نمایندگان مجلس به محض رای آوردن در انتصاب مدیران اجرایی دخالت می کنند ، که معمولا دنبال انتصاب اعضای ستاد خود یا اقوام خود در سازمان ها هستند.
در دوره گذشته برخی از نمایندگان در تبلیغات خود برای گرفتن رای از مردم می گفتند که مدیران غیر بومی را باید اتوبوسی از استان خارج کنیم ، بله آنها اتوبوسی رفتند اما اقوام نمایندگان اتوبوسی وارد شدند و در این پست ها جایگزین شدند.
بعضی از نمایندگان عضو کمیسون ها می شوند اما در جلسات شرکت نمی کنند .
عضو سابق شورای شهر کوچصفهان با اشاره به طرح شفافیت اموال بیان کرد: اگر مدیر یا نماینده ای لیست اموالش قبل از انتصاب با بعد از انتصاب تفاوت زیادی داشته باشد باید بررسی شود حتی باید دادگاهی شود.
وی گفت : در بحث سراوان و رودخانه های رشت نمایندگان مجلس هیچ کمکی نکردند ، در بحث رودخانه های رشت سریعترین کار جلوگیری از ورود فاضلاب های بیمارستانی به این رودخانه هاست که متاسفانه تاکنون کاری در این زمینه انجام نشده است.
در حال حاضر همه نمایندگان به فکر این هستند که چطور رای بیاورند ، اگر این چهار سال درست کار می کردند و تصمیمات درست می گرفتند مردم حتما دوباره به آنها رای می دادند.
حاجعلی پور گفت: به دولت انتقاد دارم چون در ادوار گذشته هر زمان دولت در انتخابات مجلس دخالت کرد و لیست ارائه کرد ، مجلس و دولت همسو شدند وهمان دوره بدترین دوره مدیریتی کشور است .

لازم به ذکر است شهاب حاجعلی پور دانشجوی دکتری عمران و عضو سابق دوره های چهارم و پنجم شورای شهر کوچصفهان و عضو سازمان نظام مهندسی گیلان می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 13 =