پیام تبریک سید علی آقازاده به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

0 106

عصرکاسپین / پیام سردار سید علی آقازاده به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ؛ والفجر ولیال عشر
فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به همه فجرآفرینان به ویژه مردم شریف شهرستان رشت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
یکی از افتخارهای بزرگ تاریخی ملت ایران در دهه فجر سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی(ره) در دنیای معاصر رقم خورد و مردم ایران استعداد، توان، قدرت، عظمت و عزت خود را به منصه ظهور رساندند.
در ایام دهه فجر سال ۱۳۵۷ اقشار مردم به‌ویژه جوانان ایثار، فداکاری، اتحاد و انسجام خود را در راستای اجرای فرمان امام(ره) به عنوان ولی فقیه زمان نشان دادند و در مقابل رژیمی که تا بن دندان مسلح بود و تمام کشورهای استکباری جهان حامی او بودند، ایستادند و با تمام توان، اقتدار و وحدت توانستند این فجر، پیروزی و افتخار بزرگ را در جهان ایجاد کنند.
در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مؤلفه‌های پیروزی انقلاب که همان امامت، ولایت و رهبری، اتحاد و انسجام مردم و همچنین مکتب، دین و اسلام بود، همچنان تداوم و استمرار دارد و مردم ایران به صورت یکپارچه توانستند هدف خود را مشخص کرده و تداوم دهنده این انفجار نور به عنوان پیروزی بزرگ قرن در جهان باشند.
اکنون ایران اسلامی برای تمام ملت‌های مسلمان جهان به‌ویژه مردم منطقه الگو و اسوه شده و ملت‌های آزاده به این باور رسیدند که می‌توان در سایه اسلام به عزت، عظمت و قدرت رسید زیرا مشاهده کردند اقتدار علمی، اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ملت ایران به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده است.
خداوند چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی را بر همه فجرآفرینان، مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین فجر آفرین جهان اسلام و ملت ایران به‌ویژه مردم شریف شهرستان رشت مبارک و خجسته بگرداند.

?اینستاگرام سردار آقازاده ?
instagram.com/seyedali_aghazadeh

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + نه =