دعوت بهزیستی گیلان از مردم برای ارزیابی وضعیت روانشناختی شان

0 96

عصرکاسپین/معاون پیشگیری بهزیستی گیلان از مردم خواست تا برای بررسی و غربالگری اضطراب، افسردگی و سایر مشکلات روانشناختی اقدام کنند.

دکتر فرحناز نوبخت راد معاون پیشگیری بهزیستی گیلان اظهار داشت: سامانه کشوری خود ارزیابی وضعیت روانشناختی به آدرس http://corona. behzisti.ir توسط سازمان بهزیستی کشور دفتر مشاوره راه اندازی شده و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

وی افزود : از آنجایی که رسالت سازمان بهزیستی در حوزه معاونت پیشگیری بر ارتقا سلامت روان جامعه است، غربالگری هوشمند افراد جامعه و پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از بحران کرونا یکی از وظایف بهزیستی تلقی می شود.

معاون پیشگیری بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: در این راستا از تمامی مردم استان می خواهیم برای بررسی و غربالگری اضطراب ، افسردگی و سایر مشکلات روانشناختی به سامانه یاد شده مراجعه و آن را تکمیل کنند.

وی بیان داشت: در صورتی که این سامانه با ارسال کد شناسه به ثبت نام کنندگان اعلام کرد که وضعیت شان با توجه به مشکلات نیازمند بررسی بیشتر است باید به مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی در استان گیلان مراجعه کرده و خدمات بگیرند.

دکتر نوبخت راد خاطر نشان کرد: این سامانه دارای زیرساخت های بسیار محکمی است و قابل هک شدن نیست بنابراین مردم با خیال راحت به سامانه ورود کرده و غربالگری شوند.

معاون پیشگیری بهزیستی گیلان اظهار داشت: تاکنون ٣٨١ نفر از مردم استان در این سامانه ثبت نام کرده و غربالگری شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =