طرح هوشمند فاصله‌گذاری از امروز اجرایی می‌شود/ضرورت تعهد مشاغل کم‌خطر برای ادامه فعالیت

0 89

عصرکاسپین/نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را تضمین‌کننده سلامت مردم دانست و گفت: حفظ سلامتی جامعه مهم‌ترین اولویت حاکمیت است و بر همین اساس و در راستای مبارزه با کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد و در ادامه هم برای کنترل و حفظ سلامتی مردم طرح هوشمند فاصله‌گذاری از امروز اجرایی می‌شود.
محمدحسین قربانی ابا قدردانی از همراهی مردم در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در کشور اظهار کرد: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا یک همایش ملی در کشور بوده است و استان گیلان با شرکت ۹۸ درصدی مردم در طرح غربالگری پیشتاز در کشور است.

وی طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را تضمین‌کننده سلامت مردم دانست و گفت: حفظ سلامتی جامعه مهم‌ترین اولویت حاکمیت است و بر همین اساس و در راستای مبارزه با کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد و در ادامه هم برای کنترل و حفظ سلامتی مردم طرح هوشمند فاصله‌گذاری از امروز اجرایی می‌شود.

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش سلامت جامعه در اقتصاد جهانی بیان کرد: مردم و به‌ویژه کاسبان در این چند روز با مشکل معیشتی مواجه بودند ولی بزرگ‌ترین اقتصاددانان جهان هم معتقد هستند در صورت عدم سلامت جامعه اقتصاد با پیشرفت مواجه نمی‌شود.

قربانی با اذعان به اینکه طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی دومین طرح سیستماتیک مبارزه با کرونا در کشور است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای مدیریت کرونا از هیچ کشوری الگوبرداری نکرد و حتی طرح غربالگری که در ایران اجرا شد تحسین مجامع بین‌المللی را در پی داشت لذا امیدوارم مردم در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شرکت کرده و الگوی دیگری را در مقابله با کرونا به جهان ارائه دهیم.

وی ثبت‌نام و تعهد مشاغل کم ریسک در سامانه وزارت بهداشت را لازم‌الاجرا دانست و افزود: سیستم بهداشتی کشور برای مقابله با کرونا با جدیت رفتار کرده و اگر کسی که دارای مشاغل کم‌خطر است در سامانه معرفی نشده نرفته و تعهد ندهد اصلاً به او اجازه فعالیت داده نمی‌شود./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =