فرماندار رشت خبر داد:ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان رشت

0 238

عصرکاسپین /فرماندار رشت خبر داد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا،  از ورود خودروها و افراد غیر بومی به شهرستان رشت جلوگیری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس و کاهش تماسها، تصمیمات سخت گیرانه ای  جهت کنترل سفرهای بین شهری اتخاذ و اجرایی می شود، افزود: از ساعت ۱۲ امشب، نیروی انتظامی از ورود  خودروهای غیربومی به شهرستان رشت، جلوگیری خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه صرفا افراد و خودروهای بومی شهرستان رشت اجازه ورود به این شهرستان را خواهند داشت، اظهار داشت:  شناسایی خودروهای بومی و غیر بومی از طریق  پلاک خودرو، بیمه اتومبیل و همچنین کد ملی افراد در ورودی استان گیلان وشهرستان رشت انجام خواهد شد.

 فرماندار رشت  با بیان اینکه خروج افراد غیربومی و مسافرانی که هم اکنون درگیلان هستند مانعی ندارد، تصریح کرد: آن دسته از افرادی که از سایر شهرهای کشور در شهرستان حضور دارند می‌توانند از شهرستان خارج شوند و نیروی انتظامی خروج آنان را تسهیل خواهد کرد.

دکتر مومنی زاده با بیان اینکه پیش از این با اجرای طرح غربالگری و اطلاع رسانی به هموطنان، شاهد کاهش۸۵ درصدی  ورود مسافران به شهرستان رشت بودیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود همه اطلاع رسانی ها و محدودیت ها، عده ای از هموطنان به شهرستان رشت مسافرت کرده اند که با اجرای این طرح از   ورود آن تعداد از افرادی که اهمیتی برای سلامت خود و هموطنانشان قائل نیستند، ممانعت می شود.

وی با اشاره به تاکیدات قبلی در خصوص عدم سفر هموطنان به استان گیلان و شهرستان رشت، از هموطنان خواست تااطلاع ثانوی از سفر به شهرستان رشت خودداری نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + پانزده =