فرماندار رشت: دید و بازدید نوروزی تهدیدی جدی برای شیوع کروناست

0 152

فرماندار رشت:
دید و بازدید نوروزی تهدیدی جدی برای شیوع کروناست

عصرکاسپین / فرماندار رشت با تاکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا همچنان به عنوان یک تهدید جدی برای شهرستان تلقی می‌شود، از عموم مردم خواست که تبریک نوروزی را از طریق تلفن و شبکه‌های اجتماعی را جایگزین دید و بازدید نوروزی کنند.

میرشمس مومنی‌زاده در گفت‌وگویی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های شبانه روزی همه عوامل اجرایی، متاسفانه خطر شیوع کرونا همچنان به عنوان یک تهدید و خطر جدی برای شهرستان رشت و استان گیلان محسوب می‌شود، اظهار کرد: مهمترین کاری که همه باید به آن توجه کنند این است که تجمعات را کاهش دهیم و تماس حضوری با یکدیگر را تا حد امکان قطع کنیم.

وی در همین راستا با در خواست از عموم مردم و همه افراد و شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع و موثر جهت مشارکت در این مبارزه ملی، افزود: همه آحاد جامعه باید با احساس مسئولیت، فعالانه در این زمینه تلاش کنند تا همه با هم بتوانیم با غلبه بر این بیماری، مشکلات زیادی که این بیماری برای مردم ایجاد کرده است را رفع کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم همکاری آحاد مردم جهت قطع چرخه انتقال این بیماری، خاطرنشان کرد: مردم در ایام تعطیلات نوروز سعی کنند به جای دید و بازدید حضوری، تبریک نوروزی را از طریق تلفن و شبکه‌های اجتماعی انجام دهند، چراکه تماس‌های حضوری در ایام نوروز، می‌تواند به عنوان یک تهدید جدی جهت شیوع این بیماری محسوب شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + هجده =