آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک از فردا/جلوگیری از ورود مراجعه کنندگان بدون ماسک و دستکش

0 82

با تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در گیلان، مراکز شماره گذاری خودرو از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار خواهند کرد.
عصرکاسپین/سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان گفت: شهروندانی که رقم سمت راست خودروی‌شان اعداد زوج است می‌توانند در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و همچنین آنانی که رقم سمت چپ خودروی‌شان اعداد فرد است نیز باید در روز‌های یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه مراجعه کنند.

او با بیان اینکه همه متقاضیان دریافت پلاک خودرو برای مراجعه به مراکز شماره گذاری باید ماسک و دستکش همراه داشته باشند گفت: از ورود شهروندانی که وسایل حفاظت شخصی ندارند جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گیلان همچنین به شهروندان توصیه کرد: فقط مالک و خریدار خودرو برای شماره گذاری و دریافت پلاک مراجعه کرده و حتما نوشت افزار لازم برای پرکردن فرم‌های مشخصات هم همراه داشته باشند.

سرهنگ طالبی در خصوص خریدارانی که خودروی‌شان را بصورت وکالتی و در مدت زمان معینی خریداری کرده اند نیز گفت: تا کنون از سوی قوه قضائیه بخش نامه‌ای صادر نشده، اما این دسته از افراد می‌توانند با توجه به مهلت قانونی به مراکز شماره گذاری خودرو مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 6 =