انهدام باند سارقان با ۷۵ فقره سرقت

0 85

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۹ نفره سارقان با اعتراف به ۷۵ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.
عصرکاسپین/سردار “عزیزاله ملکی” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و لوازم داخل خودرو در شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر رشت برای شناسایی متهم یا متهمان افزود: با تحقیقات همه جانبه پلیسی و اقدامات شبانه روزی، سریالی و باندی بودن سرقت‌ها برای ماموران انتظامی محرز شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و سرنخ‌های به‌ دست آمده متهمان این پرونده و مخفیگاه آنها در شهر رشت شناسایی شد اظهار داشت: اکیپی از ماموران کلانتری ۱۲، ۱۳ و ۲۲ با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی گفت: متهمان این پرونده که ۷ مرد و ۲ زن بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۷۵ فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودور در سطح شهرستان رشت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: با دستگیری و انهدام این باند تعدادی از اقلام سرقتی کشف و تحویل مال باختگان شد.

وی به سابقه‌دار بودن متهمان اشاره کرد و بیان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان سهل‌انگاری و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت را علت عمده وقوع اکثر سرقت‌ها اعلام کرد و از شهروندان خواست با مجهز کردن منازل و خودرو‌های خود به تجهیزات حفاظتی و امنیتی از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 18 =