راه یابی اثر کارگردان گیلانی به جشنواره فیلم هند

0 114

گهواره سکوت به کارگردانی مصطفی مهربان به سیزدهمین دوره جشنواره فیلم JEHLUM هند راه یافت.

عصرکاسپین / قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم کوتاه گهواره سکوت به نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان و تهیه کنندگی مشترک با انجمن سینمای جوانان رودبار، در ادامه حضور‌های بین‌المللی خود، در بخش مسابقه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی JEHLUM هند اکران می‌شود.

او افزود: جشنواره بین‌المللی JEHLUM هند با هدف خاص حمایت و ترویج عکاسی و استعداد فیلمبرداری تاسیس شده است تا فیلم‌هایی با طیف گسترده‌ای از تجربیات فیلمسازان را به نمایش و داوری بگذارد.

فیلم کوتاه گهواره سکوت پیش از این در جشنواره‌های بین المللی اکران شده است که می‌توان به مونتاک (نیویورک)، ردینگ (پنسیلوانیا)، فیورنزوسرا (ایتالیا)، بانکوک تای (تایلند)، ایندی فست (کالیفرنیا) اشاره کرد که در جشنواره ایندی فست موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه شد.

قاسم مصفا افزود: گهواره سکوت هم اکنون در جشنواره مرتل بیچ (ایاالت کارولینا) هم حضور دارد که به دلیل ویروس کرونا تاریخ برگزاری آن تغییر کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در داستان گهواره سکوت رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساندوبا بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برودوگهواره بهانه‌ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.

او در پایان تصریح کرد: اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم JEHLUM هند، در بخش‌های سینمای بلند، کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ، در تاریخ ۲۱ اردیبهشت می (۱۰ می) در منطقه بانگالوره، ایالت کارناتاکا کشور هند برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =