فرماندار رشت ابراز امیدواری کرد؛ افتتاح راه آهن رشت انزلی تا سال ۱۴۰۰

0 103

فرماندار رشت با اشاره به نقش کلیدی پروژه راه آهن رشت به انزلی در توسعه اقتصادی استان گیلان، ابراز امیدواری کرد: این پروژه تا سال ۱۴۰۰به بهره برداری برسد.

عصرکاسپین/ میرشس مومنی زاده با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و رئیس جمهور آمریکا به قول خودش با وضع تحریم های فلج کننده به دنبال از هم پاشیدگی نظام اقتصادی و ایجاد بن بست در کشور بود، افزود: اما خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی همچنان با قوت در مقابل همه این تحریم ها بدون اینکه مشکلات و کمبودهای محسوسی در کشور ایجاد شود، ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره نور، گفت: پرتاب این ماهواره و قرار گرفتن آن در مدار زمین یک افتخار ملی در سطح جهان محسوب می شود و همه این دستاوردها در شرایط وجود تحریم های سخت علیه کشور به دست آمده است.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد جو یاس و نامیدی در کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه علی رغم همه تحریم های ظالمانه، روند توسعه در کشور متوقف نشده است و این روند با شتاب در حال طی شدن است.

دکتر مومنی زاده با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در سطح استان گیلان، تصریح کرد: بهره برداری از بزرگراه و افتتاح خط راه آهن قزوین رشت از جمله اقدامات بسیار بزرگی بود که در همین شرایط تحریم و فشار سخت بین المللی در استان صورت پذیرفت که باید از دولت تدبیر و امید و به طور ویژه از آقای دکتر نوبخت بابت پیگیری هایی که در این زمینه داشته اند، تشکر نماییم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه راه آهن رشت- انزلی در ادامه خط راه آهن رشت- قزوین از جمله دیگر اقدامات توسعه ای است که با قوت درسطح استان در حال پیگیری است، اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که این پروژه می تواند در توسعه اقتصادی استان داشته باشد، تمام تلاش ها و پیگیری ها بر آن قرار گرفته تا این پروژه تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =