فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ؛ آزادسازی سهام عدالت موجب رونق اقتصادی می‌شود

0 78

یونس محمودی در اولین نشست شورای اداری شهرستان با بیان اینکه دولت آمریکا در مبارزه با کرونا مأیوس شده است، اظهار کرد: با شیوع کرونا در کشور استکبار تصور نابودی جمهوری اسلامی را داشت ولی جهانیان دیدند که مردم با همراهی کادر درمانی و دیگر مسؤولان موفق به مدیریت نسبی این ویروس شدند.

عصرکاسپین/یونس محمودی خلیج‌فارس را خط قرمز جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ترامپ باسیاست‌های غلط خود در خلیج‌فارس به دنبال جبران شکست خود در مقابله با کرونا است ولی با ورود سپاه به این مسئله رژیم تروریست آمریکا به اسم نکته پی برد که خلیج‌فارس خط قرمز نظام است.

وی اقدام آزادسازی سهام عدالت را برای جامعه بسیار مهم دانست و بیان کرد: انجام این کار باعث گشایش اقتصاد و تولید در کشور شده و بسیاری از مشکلات کشور در این شرایط سخت اقتصادی از بین می‌رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه این شهرستان در حوزه کشاورزی سرآمد کشور است، تصریح کرد: شهرستان آستانه‌اشرفیه در حوزه کشاورزی دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است زیرا محصولات فراوانی به‌مانند بادام‌زمینی است ولی این محصول ارزشمند به نام این شهرستان برند سازی شود.

رییس شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه با تأکید بر لزوم جذب کودهای شیمیایی در شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: متولیان جهاد کشاورزی شهرستان باید ۴۰ درصد کودهای شیمیایی را در اختیار شالی‌کاران قرار دهند تا این قشر زحمت‌کش از جامعه در این زمینه با مشکل مواجه نشود.

وی با قدردانی از همراهی مردم در کنترل ویروس کرونا در شهرستان آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: از روزهای اول شیوع کرونا در استان گیلان تمامی مردم و مسؤولان شهرستان آستانه‌اشرفیه با یکدیگر در تعامل و وحدت بسیار خوبی بوده و فاز اول پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌خوبی در آستانه اجرا شد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان آستانه‌اشرفیه با ابراز نگرانی از شیوع موج دوم کرونا در این شهرستان گفت: مردم باید همچنان به شعار در خانه می‌مانیم توجه کرده و فاز دوم فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند را اجرایی کنند.

محمودی با اذعان به اینکه طرح مواسات نشان‌دهنده وحدت و‌ همدلی مردم ایران با یکدیگر است، تصریح کرد: در ایام کرونا بسیاری از مشاغل از بین رفته و مردم بسیاری کسب‌وکار خود را انجام دادند به همین دلیل هم‌زمان با آغاز رزمایش مواسات در کشور قرارگاه ستاد مواسات در این شهرستان به ریاست امام‌جمعه و دبیری فرمانده سپاه ناحیه برگزار شد و اقدامات خوبی در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با درخواست از بانک‌ها در خصوص همکاری با جوانان در خصوص کارآفرینی افزود: طبق دستور رئیس‌جمهور و رئیس بانک مرکزی باید بانک‌ها در استان گیلان و شهرستان آستانه‌اشرفیه نهایت همکاری را کنند تا با ارائه تسهیلات به رفع بیکاری جوانان کمک کنند و نباید از جوانانی که دنبال کارآفرینی هستند ضامن‌های مختلف نخواهند لذا بانک‌های آستانه‌اشرفیه باید گزارش خود را به فرمانداری اعلام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه ادارات باید در اسرع وقت اعتبارات در نظر گرفته‌شده را جذب کنند، گفت: ما در انتها سال مالی خود بوده و ادارات باید هرچه سریع‌تر اعتبارات لازم را جذب و‌ پروژه‌های عمرانی مربوط به خود را تکمیل کنیم زیرا لازمه پیشرفت جامعه پیشرفت در کارهای عمرانی است.

محمودی با تأکید بر اینکه روسای ادارات باید به ارباب‌رجوع نهایت احترام را بگذارند بیان کرد: مردم در جمهوری اسلامی و شهرستان آستانه‌اشرفیه در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و با تمام مشکلات پای نظام جمهوری اسلامی ماندند و لایق ارائه بهترین خدمات عمرانی و رفاهی هستند لذا مدیران شهرستانی باید به ارباب‌رجوع نهایت احترام را بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − چهار =