از ابتدای سالجاری؛ بیش از یک تن انواع موادمخدر در گیلان کشف شد

0 65

فرمانده انتظامی استان از افزایش ۲۸ درصدی کشفیات موادمخدر در گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

عصرکاسپین/سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان و بهره‌گیری حداکثری و هدفمند از امکانات و تجهیزات، عرصه را بر فعالیت سوداگران مرگ تنگ کرده است، اظهار کرد: بهترین و اثربخش‌ترین شیوه مقابله با موادمخدر، پیشگیری اجتماعی و آگاه‌سازی عمومی به ویژه قشر جوان جامعه از آسیب‌ها، تهدیدات و خطرات موادمخدر است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای طرح‌های پلیس با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، برخورد با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر گفت: در کنار مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، قطعا اطلاع‌رسانی و توسعه آموزش‌های همگانی با تکیه بر ابزار رسانه، محیط اجتماعی سالمی را برای انجام فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات‌های مختلف پلیسی در سطح استان کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

سردار ملکی از انهدام ۲۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر در این مدت خبر داد و بیان کرد:‌ از آغاز سال تاکنون ۶۳ دستگاه خودرو مورد استفاده قاچاقچیان و سوداگران مرگ توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ گفت:‌ شهروندان در کلیه ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ با ارائه گزارش و اطلاعات خود در خصوص موادمخدر، پلیس را در تامین امنیت و ارتقاء آن یاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =