اعضای شورای شهر رشت از پاسخ‌های شهردار قانع نشدند؛ «حاج‌محمدی» استیضاح می‌شود

0 100

شهردار رشت با حضور در صحن شورا به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ داد که ۶ عضو شورا از پاسخ‌های شهردار رشت قانع نشدند و حاج محمدی چهارشنبه استیضاح شود.
عصر کاسپین/ صد و پنجاهمین جلسه فوق‌العاده شورای شهر رشت امروز در صحن شورا و با حضور شهردار رشت و اعضای شورا برگزار شد و طرح سوال از شهردار و دیگر لوایح توسط اعضای شورا مورد‌ بررسی قرار گرفت.

شهردار رشت با حضور در صحن شورا به سوالات اعضای شورای شهر رشت پاسخ داد و در پایان ۴ نفر از اعضای شورا نسبت به پاسخ‌های او قانع و ۶ نفر نیز قانع نشدند که طرح استیضاح شهردار مطرح شد.

رئیس شورای شهر رشت در این جلسه به طرح سوال از شهردار اشاره کرد و گفت: طبق قانون هرجا که در یک مسئله شهری، ابهامی برای اعضای شورا وجود داشته باشد به‌عنوان نمایندگان مردم حق دارند که از شهردار سوال کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
اسماعیل حاجی‌پور خاطرنشان کرد: من در چارچوب قانون اقدامات لازم را در حوزه فوق انجام دادم و طبق قانون نیز سئوالات را به شهردار ابلاغ کرده و ایشان هم مکلف بود که ظرف ۱۰ روز پاسخ دهد.

وی گفت: هر اتفاقی که امروز در این صحن بیفتد که ممکن است به استیضاح شهردار و ماندن در شهرداری ختم شود اما تحت هر شرایطی باید اخلاق، مسائل اداری و شئون اسلامی رعایت شود ما نیز توکل به خدا داریم و به شهردار هم می‌گویم که هم تحت هر شرایطی به خدا توکل کنید و از همکارانم می‌خواهم حرمت یکدیگر را داشته باشند چون همه ما برای مردم و منافع شهر حرف می‌زنیم‌.

حاجی‌پور با بیان‌اینکه طرح سوال از شهردار حق قانونی شورای شهر است خاطرنشان کرد: حتی اگر شهردار رأی نیاورد مکلف هستیم که به او کمک کنیم و اگر ماند همه به او کمک خواهیم کرد؛ البته ما کمتر از یک سال فرصت داریم در این یک سال باید به یکدیگر کمک کنیم و پروژه‌های شهری را به سرانجام برسانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + دوازده =