دنیا مالی: در مجلس با کسی تعارف نداریم

0 52

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با بیان اینکه شبکه فاضلاب ما بلا استفاده است، گفت: ریش و قیچی ما در تخلیه و بارگیری دست یک اپراتور است.
عصر کاسپین/ احمد دنیامالی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس در نشست شورای اداری انزلی گفت: مسئولیت ما خیلی سنگین است مردم ولی نعمت ما هستند، شاید امروز من و شما در کوتاهی به امور مردم,پاسخگو نباشیم اما بر این باور هستیم که حتماً در روز موعود از ما سوال خواهد شد ،من اعتقاد دارم که هماهنگی بین ادارات می تواند بسیاری از مشکلات مردم را حل کند ما در شرایط تحریم هستیم و همدلی بین ادارات موجب می شود که مشکل مردم زودتر حل شود بنده قبول دارم که در شرایط سختی قرار داریم اما نباید خودتحریمی داشته باشیم.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در مجلس تعارفی با هیچ کسی نداریم ما کارها را به فرموده رهبری با تعامل پیش خواهیم برد اما اگر به نتیجه نرسد،حتماً از وظایف قانونی مان استفاده خواهیم کرد و همچنین درباره مشکلات آب و فاضلاب حوزه‌های مربوط به آن باید بگویم که این شایسته نیست که ما شبکه فاضلاب را راه اندازی کنیم اما هیچ استفاده‌ای از آن نبریم تمام فاضلابها به تالاب ریخته شود .

دنیا مالی افزود: تصفیه خانه ما هشتاد و شش درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما دو سال و نیم است که هیچ استفاده ای از آن نمی شود و هیچ پیشرفتی ندارد این حق این مردم نیست.

وی در ادامه تصریحکرد: انزلی یک شهر توریستی است و ما هرچقدر که توان داریم برای ساماندهی نجات غریق ها باید در دستور کار قرار دهیم تا تمام سواحل را پوشش دهند ما اگر حتی یک نفر غریق داشته باشیم آن هم زیاد است چون آنها مهمان ما هستند و مسئول جانشان هستیم.

دنیامالی تصریح کرد: در بحث تخلیه و بارگیری ما پانصد و پنجاه هزار تن تا اینجای سال تخلیه و بارگیری داشتیم اما واقعیت این است که ظرفیت انزلی بیشتر از این حرفهاست و همان‌طور که اعتقاد دارم که نباید ریش و قیچی مان را در تخلیه و بارگیری به دست یک اپراتور بدهیم.

وی بابیان اینکه بنده به عنوان نماینده هر جا که احساس کنم حقوقی از مردم ضایع می شود از آن دفاع می کنم یادآورشد : در بحث شیلات به واقع من بسیار گله مندم زیرا مشاهده میکنم شیلات استان لرستان سی میلیارد بودجه دارد اما شیلات استان گیلان فقط سالی هفتصد میلیون بودجه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه باید بگویم که بندر انزلی بدترین وضعیت را در بین شهرستان های استان گیلان دارد و این در حالی که مرکز ماهی خاویاری بندر انزلی بوده است اما ما الان هیچ سهمی نداریم.

نماینده مردم انزلی افزود: از بنیادمسکن انتظار دارم در بحث جاده‌های روستایی پیگیری های لازم را جهت ترمیم و مرمت انجام دهد در بحث مسکن ملی از بنیاد مسکن تقاضا دارم که برنامه مدونی را در شهر و روستا به ما ارائه دهد.

وی ادامه داد: در بحث کرونا باید تشکر کنم از کادر بهداشت و درمان که خیلی زحمت کشیدند اما همچنان خطر ما را تهدید می کند و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم من به دنبال این هستم که در شرق انزلی یکی بیمارستان داشته‌باشیم در بخش بیمارستانی هم به دنبال ارتقاء کیفیت و تکمیل کادر پرستاری خدماتی هستیم.

وی ادامه داد: در بحث تالاب و زمین‌های حاشیه تالاب وقتی ما دهلیز ایجاد می‌کنیم و بعد از یک هفته بارندگی مطمئناً آب در تالاب بالا می آید و همین را ملاک تصمیم گیری در مورد حاشیه تالاب قرار داده ایم و این قوانین جلوی دست و پای کشاورزان را می گیرد به واقع ما مردم نجیبی داریم چرا که این قوانین را نمی‌توانند در پایتخت اجرا کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با بیان اینکه شبکه فاضلاب ما بلا استفاده است یادآورشد: ریش و قیچی ما در تخلیه و بارگیری دست یک اپراتور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + ده =