مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: آغاز ثبت‌نام شاغلان و بنگاه‌های فرهنگی هنری فاقد کد بیمه در سامانه کارا

0 61

فیروز فاضلی در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به همکاری وزارت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: شاغلان و فعالان فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه کارگاهی می‌توانند از دوشنبه ۱۶ تیرماه در سامانه کارا اطلاعات خود را ثبت کنند.

عصر کاسپین/ وی تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه مشمولان دارای کد بیمه کارگاهی از اردیبهشت‌ماه فرصت ثبت نام در این سامانه را داشته‌اند، افزود: مهلت ثبت‌نام برای مشمولان دارای کد بیمه کارگاهی تا پایان تیرماه اعلام شده است.

فاضلی با دعوت از همه مشمولان حوزه فرهنگ و هنر گیلان برای ثبت‌نام در این سامانه، گفت: تا به امروز ۸۲ واحد کارگاهی حوزه فرهنگ و هنر استان در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات کرونایی یکی از بسته‌های حمایتی از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع این ویروس است، اذعان کرد: حوزه فرهنگ، هنر و رسانه با توجه به تعطیلی چهار ماهه فعالیت‌ها، آسیب‌های مالی بسیاری دیده که تلاش می‌کنیم با جلب حمایت‌ها بخشی از این آسیب‌ها جبران شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =