وضعیت محمودآباد بحرانی شد/ تکمیل ظرفیت بخش‌های ICU و CCU بیمارستان محمودآباد

فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به وضعیت بحرانی در این شهرستان گفت: برخی اصناف پرخطر در خفا اقدام به فعالیت می‌کنند که این اقدام آنان تهدیدی برای سلامت عمومی جامعه محسوب می‌شود.

0 50

سرپرستی مازندران/ علیرضا شریعت بعدازظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری رزمایش دوم کمک مومنامه با حضور حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد، بخشداران مرکزی، سرخرود، فرماندهی انتظامی و سپاه و سایر مدیران ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با قدردانی از مشارکت خیران و مردم فهیم محمودآباد در برگزاری دور اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اظهار کرد: کرونا اقتصاد بخش زیادی از خانواده‌ها را نشانه گرفته و نیاز است با یاری یکدیگر در این شرایط سخت به کمک اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه برویم.

*وضعیت بحرانی محمودآباد/ تکمیل ظرفیت بیمارستان

وی وضعیت این شهرستان را بحرانی عنوان کرد و افزود: تمام ظرفیت بخش‌های ICU  و CCU بیمارستان محمودآباد تکمیل شده و شهرستان آمل نیز ظرفیت پذیرش مبتلایان جدید را ندارد.

 فرماندار شهرستان محمودآباد تصریح کرد: انتظار می‌رود در این شرایط بحرانی که با جان مردم مستقیماً درگیر است شهروندان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک اهتمام بیشتری داشته باشند.

*تشدید نظارت بر فعالیت اصناف پرخطر

شریعت با قدردانی از سعه صدر و همراهی بازاریان و کسبه و اصناف از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، گفت: به منظور نظارت بر اجرا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار، اکیپ بازرسی در قالب هیأتی از مدیران ادارات شهرستان راه‌اندازی شده و همه روزه بازدید و سرکشی صورت خواهد گرفت.

*ضرورت همراهی همه مردم با سپاه  در اجرای رزمایش کمک مومنانه

حجت‌الاسلام سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: مردم فهیم محمودآباد و سرخرود در روزهای سخت و تنگ اقتصادی در کنار هم بودند و جلوه‌های زیبایی از سخاوت و همکاری را در اجرای مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه بودیم.

وی افزود: متاسفانه ویروس منحوس کرونا علاوه بر اینکه سلامت و حیات جامعه را نشانه گرفته در حوزه اقتصادی معیشت مردم نیز در این وضعیت سخت و سخت‌تر شده است و برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت سپاه و ادارات و خیران می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

*پرهیز از کمک‌های جزیره‌ای و موازی

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه سپاه متولی برگزاری این رزمایش است، تصریح کرد: همه باید سپاه را در اجرای این رزمایش همراهی کنند و انتظار می‌رود افراد نیک اندیش و نیکوکار به‌صورت جزیره‌ای و موازی با سپاه رفتار نکنند و تمامی آحاد جامعه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل سپاه دهند تا به‌صورت یکپارچه به افراد شناسایی شده از سوی سپاه اهدا شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − یک =