استاندار تهران: مراسم سوگواری ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

0 55

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به وضعیت برگزاری کنکور اظهار کرد: با افزایش روزهای برگزاری از ۲ روز به ۴ روز، سالن‌های محل برگزاری کنکور پس از هر آزمون ضدعفونی خواهد شد تا برای آزمون روز بعد مشکلی نداشته باشند.

عصر کاسپین/ وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی شرایط را آماده برگزاری کنکور دانست و افزود: با رعایت پروتکل‌های مربوطه و استفاده از ماسک توسط داوطبین، کنکور امسال به نحوه مطلوب برگزار خواهد شد.

استاندار تهران همچنین در مورد شرایط ذبح قربانی در عید قربان بیان کرد: معاونین بهداشتی ۳ دانشگاه علوم پزشکی مستقر در شهر تهران نحوه ذبح قربانی و عرضه آن را اعلام می‌کنند و حسب تأکید دکتر زالی، فرمانده ستاد مدیریت مبارزه با کرونا، هر سه معاونت دانشگاهی بر این امر نظارت خواهند کرد.

استاندار تهران درباره برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم نیز گفت: مراسم ایام عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی کمیته انتظامی، امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران برگزار می‌شود همچنین از این هفته، نظارت‌ها بر نحوه فعالیت‌های اصناف و سایر مکان‌هایی که پیشتر فعالیت آن اماکن از سوی ستاد محدود شده بود با شدت بیشتری اعمال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =