اعزام تیم‌های واکنش‌سریع در پی وقوع سیل‌ در اسالم؛ سیل خسارت جانی نداشت

0 55

مدیرکل مدیریت بحران استاندار گیلان از بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در اسالم خبر داد و با بیان اینکه تیم‌های واکنش سریع به منطقه اعزام شده‌اند گفت: سیل در این منطقه خسارات جانی نداشته است.
عصر کاسپین/ با بیان اینکه در بالاترین نقطه اسالم حوالی منطقه ییلاقی ناوک و روستاهای همجوار آن شاهد بارش شدید باران و در نتیجه وقوع سیلاب بودیم اظهار داشت: تیم‌های امدادی و واکنش سریع در اسرع وقت به منطقه اسالم و روستاهای سیل‌زده اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار گیلان با بیان اینکه سیل امروز به راه‌های ارتباطی مناطق ییلاقی بخش اسالم خسارت زده است عنوان کرد: به علت جاری شدن سیلاب بخش‌هایی از جاده‌های ییلاقی روستاهای ناو پایین، ناو بالا و بیلی بخش اسالم تخریب و مسدود شد که با کمک نیروهای امدادی مشکلات برطرف شده است.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا وقوع سیلاب در اسالم و روستاهای همجوار آن خسارت جانی هم داشته است یا خیر تصریح کرد: پس از وقوع سیل به سرعت تیم‌های خدماتی و امدادی به منطقه حادثه‌دیده اعزام شدند از طرفی طبق گزارشات واصله سیلاب در اسالم و روستاهای آن خسارت جانی نداشته است.
وی با تأکید بر اینکه خسارتی به مزارع کشاورزی مردم منطقه نیز وارد نشده است از تلف شدن احشام به علت جاری شدن سیلاب خبر داد و ابراز داشت: بیشتر آسیب‌دیدگی سیل در منطقه اسالم در بخش راه‌های دسترسی بود که تیم‌های کمکی اعزام شدند از طرفی مسیر رودخانه هم کمی عریض شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار گیلان با اشاره به اینکه سیلاب به یک نیروگاه آبی هم در منطقه خسارت زده است خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعات و گزارشاتی که در این‌باره به مدیریت بحران رسید تیم‌های ارزیاب را به منطقه اعزام کردیم بنابراین نتیجه خسارات سیل اسالم تا روزهای آینده مشخص می‌شود.

مرادی آمادگی کلیه دستگاه‌های خدماتی، اورژانس، امدادی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای مقابله با هرگونه بحران در استان گیلان را متذکر شد و عنوان کرد: طبق گزارشات هواشناسی در ساعات آینده نیز با پدیده بارش شدید باران مواجه خواهیم شد بنابراین هشدارهای لازم داده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 9 =