بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت در مازندران با اعتبار ۲۵۰۰ میلیاردی / ۲ هزار واحد مسکن به محرومان مازندران اختصاص می‌یابد

استاندار مازندران از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و عمرانی در طول هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتبار 2500 میلیارد تومانی کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری می‌رسد که جدای از طرح‌های بزرگ ملی است که اضافه می‌شود.

0 29

سرپرستی مازندران/  احمد حسین‌زادگان بعدازظهر امرزو در جلسه شورای اداری استان مازندران در  فرمانداری بهشهر، مشکلات و معضلات شهرستان‌های شرق مازندران را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت و در پیش رو بودن ماه محرم اظهار کرد: تلاش برای بیان دستاوردها و خدمات دولت که در واقع خدمات نظام است باید در دستور کار جدی مسؤولان باشد.

استاندار مازندران افزود: با توجه به پیش رو بودن ماه محرم و عزاداری‌های سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و یارانش همه ما تابع ستاد کرونا هستیم و براساس فرامین رهبری عمل خواهیم کرد.

استاندار مازندران گفت: رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش، برگزاری مراسم در فضای روباز از تأکیدات موکد ستاد کرونا بود که باید در دستور کار قرار گیرد.

حسین‌زادگان در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات حوزه شرق مازندران خاطر نشان کرد: مشکلات راه‌های روستایی و شهری، تعیین تکلیف لایروبی آب‌بندان‌ها، آبگیری سد گلورد، ایجاد پتروشیمی، گردشگری و همچنین اشتغال و تعیین تکلیف واحدهای راکد از موضوعات مهمی است که در کنار گازرسانی به روستاها،زراعت چوب در شرق مازندران و استفاده از ظرفیت شهرک صنعتی هزار هکتاری بهشهر به آن پرداخته شد.

وی با اشاره به قدمت بالای بهشهر در آثار تاریخی و میراثی یادآور شد: شهر تاریخی بهشهر باید به رسمیت شناخته شود واین مسأله باید توسط وزارت گردشگری اعلام شود.

استاندار مازندران گفت: عملیات اجرایی واگذاری کاخ صفی‌آباد به شهرداری بهشهر برای گردشگری در بعد عاشورا کلید می‌خورد و گردشگری چشمه عمارت و کاخ صفی‌آباد و مجموعه عباس‌آباد با همراهی و همکاری شهرداری بهشهر اجرایی می‌شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر تلاش و پیگیری مجمع نمایندگان مازندران در رفع ابهامات ایجاد منطقه آزاد در سه منطقه مازندران خاطر نشان کرد: با تلاش‌های نمایندگان گذشته، سه منطقه آزاد به رسمیت شناخته شد و اکنون باید رفع ابهام شود تا با تایید شورای نگهبان، شاهد ایجاد مناطق آزاد در مازندران باشیم.

حسین‌زادگان همچنین زراعت چوب در شهرک هزارهکتاری بهشهر را گامی مهم برای اشتغال در منطقه دانست و افزود: زراعت چوب با اولویت در ۲۰۰هکتار از فاز اول شهرک هزار هکتاری بهشهر شروع شود و در ادامه تلاش شود تا با ایجاد طرح جامع، این مقدار افزایش یابد.

استاندار مازندران با بیان اینکه ۲ هزار واحد مسکن به محرومان مازندران اختصاص می‌یابد، گفت: از این تعداد ۳۰۰ واحد برای محرومان شرق مازندران در نظر گرفته شده است که با اولویت‌سنجی واگذار می‌شود و همچنین این واحدها برای معلولان تحت پوشش بهزیستی قابل افزایش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =