جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد

0 63

یک‌نفر در اثر آتش‌سوزی در بازار پردیس۱ جان باخت.

عصر کاسپین/ مهدی اکباتانی -مدیر روابط‌عمومی جامعه بازاریان کیش- هویت فرد جان‌باخته را آرایشگر بازار عنوان کرد و اظهار داشت: آتش‌سوزی از غرفه ۴۶ شروع شده و متأسفانه چهار غرفه کنارش خاکستر شده‌اند.

وی که از اولین دقایق آتش‌سوزی در محل حضور داشته است، خبر تأخیر در اطلاع‌رسانی را کذب عنوان کرد و گفت: از آنجا که محل آغاز آتش، روبه‌روی دستشویی بازار بوده است؛ نگهبانان بلافاصله متوجه شده و به آتش‌نشانی اطلاع داده‌اند.

ظاهراً اتصال برق اسپلیت یک واحد کفش‌فروشی عامل شروع این آتش‌سوزی بوده است و آتش از این غرفه به واحدهای دیگر این مرکز تجاری سرایت کرده است. بیش از ۱۰ مغازه در این آتش‌سوزی، آسیب جدی دیده‌اند.
آتش از ورودی شماره ۳ مجتمع تجاری پردیس۱ آغاز شده و به داخل بازار سرایت کرده است.

درحال حاضر با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و کارکنان شرکت عمران و خدمات، آتش به‌طور موقت با کف‌پاشی، کنترل و خاموش شد و هم‌اکنون نیروها در حالا تلاش برای تخلیه دود از داخل بازار هستند.

در همین راستا به علت عدم دسترسی به مرکز بازار، نیروی‌های آتش‌نشانی با لودر و بولدوزر مجبور به تخریب بخشی از بازار شدند؛ چرا که آتش لحظه به لحظه شعله‌ورتر می‌شود.

اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال اطفای کامل حریق، و کسبه با نگرانی از گسترش دوباره آتش، در حال خارج کردن اجناس خود از مغازه‌هایشان هستند.

در این آتش‌سوزی بخشی از بازار به طور کامل تخریب شد و یک نفر جان خود را از دست داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =