جلسه استیضاح شهردار رشت مجدداً لغو شد؛ جدال لفظی دو تن از اعضای شورا

0 58

جلسه شورای شهر رشت که قرار بود عصر روز چهارشنبه با دستور کار استیضاح شهردار رشت برگزار شود، برای دومین بار لغو شد!

عصر کاسپین/ حاجی پور رییس شورای شهر رشت گفت: امروز قرار بود شهردار برای پاسخگویی به صحن بیاید اما حضور پیدا نکرد و همچنین چند عضو شورا نیز در جلسه حضور ندارند.

وی افزود: من نمی توانم یقه کسی را بگیرم تا که به جلسه بیایند، از اختیار قانونی خودم استفاده می کنم و ظرف ده روز مسئله استیضاح شهردار را حل کنم.

احمد رمضانپور نرگسی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با بیان اینکه همه دلسوز شهر رشت هستند، گفت: بنده اعتقاد دارم که سال پایانی باید بیشتر دقت داشته باشیم و همه اعضا چه موافق و چه مخالف شهردار همه برای منافع شهر فکر می‌کنند!

فاطمه شیرزاد نیز که پس از اعلام لغو جلسه در صحن شورای شهر رشت حاضر شده بود، گفت: این استیضاح برای منافع شهر نبوده و برای تامین منافع شخصی است.

همچنین در حاشیه جلسه فاطمه شیرزاد عضو بانوی شورای شهر رشت حاجی پور را سیاستمدار و طراح بازی استیضاح خطاب کرد و رئیس شورای شهر نیز در پاسخ، شیرزاد را فرافکن نامید.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه حاجی پور، ذاکری، رمضانپور، عبدالهی، عاقلمنش، علیپور، علوی و زاهد حضور داشتند که به یکباره علوی صحن را ترک کرد تا جلسه از حدنصاب بیفتد.

پس از اعلام لغو جلسه شیرزاد و رسولی وارد صحن شدند اما علوی، زاهد و ذاکری در صحن حضور نداشتند تا همچنان جلسه برای رسمی بودن از حدنصاب لازم برخوردار نباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − دو =