رئیس جدید شورای شهر رشت انتخاب شد

0 54

«احمد رمضانپور نرگسی» با ۸ رأی اعضای شورا به‌عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.

عصر کاسپین/ احمد رمضانپورنرگسی عصر امروز در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت‌ با ۸ رأی اعضای شورای رشت به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.

در ابتدای جلسه محمدحسن عاقل‌منش و احمد رمضانپورنرگسی برای تصدی ریاست شورای اسلامی شهر رشت اعلام آمادگی کردند و در نهایت احمد رمضانپورنرگسی با ۸ رأی اعضای شورا به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد البته ۲ نفر از اعضای شورا نیز به عاقل‌منش رای داده بودند.

در ادامه فرهام‌‌ زاهد برای نایب رئیسی شورای اسلامی شهر رشت اعلام آمادگی کرد و در ادامه وی با ۹ رأی اعضای شورا به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.
همچنین برای جایگاه خزانه‌دار شورای اسلامی شهر رشت نیز بهراد ذاکری و حامد عبداللهی کاندیدا شدند که در نهایت بهراد ذاکری با ۷ رأی اعضای شورا به عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب شد البته ۴ نفر از اعضای شورا نیز به حامد عبداللهی برای این پست رأی داده بودند.

محمدحسن علیپور برای جایگاه منشی شورای اسلامی شهر رشت اعلام آمادگی کرد که در نهایت وی با ۱۰ رأی اعضای شورا به‌عنوان منشی شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.

همچنین بهراد ذاکری برای تصدی سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت اعلام آمادگی کرد که در نهایت ذاکری با ۱۰ رأی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به‌عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =