قوه قضاییه با عاملان دست‌درازی به اراضی ملی شمال قاطعانه برخورد کند

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم قاطعانه از راهبردهای توسعه قضایی در کشور حمایت می‌کند، اجرای طرح‌های جدید قضایی تداوم برنامه‌های در حال اجرا ضروری است.

0 39

سرگرستی مازندران/ علی کریمی‌فیروزجایی عصر امروز در  دیدار رئیس کل دادگستری مازندران  با اشاره به اقدامات موثر و رضایت بخش دستگاه قضایی در حل تنگناها و چالش‌های فراروی این قوه اظهار کرد: دستگاه قضایی پیشانی نظام است و پیشگامی آن در روند توسعه کشور موجب پیشرفت و تحقق عدالت می‌شود.

نماینده مردم بابل طرح‌های آیت‌الله رئیسی را در یکسال گذشته موجب تامین امنیت مردم و منافع ملی و نیز احساس خطر متخلفان دانست و افزود: تحقق کامل برنامه‌های عملیاتی رئیس قوه قضائیه نیازمند حمایت قاطع و همه جانبه دیگر قوای کشور است.

کریمی‌فیروزجایی عدالت را پیش نیاز جامعه توسعه یافته عنوان و تصریح کرد: جامعه در بستر عدالت و امنیت به رفاه اقتصادی دست می‌یابد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با رانت‌خواران و عاملان قاچاق و پدیده  مزموم زمین‌خواری، کوه‌خواری و جنگل‌خواری در مازندران، خواستار شدت عمل محاکم قضایی در برابر این متخلفان و چپاولگران شد.

نماینده مردم بابل همچنین با اظهار نگرانی از روند روبه رشد تبدیل و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مازندران خواستار چاره‌اندیشی مسؤولان قضایی و اجرایی برای توقف این روند شد.

وی با اشاره به مشکلات ساکنان  روستاهای حاشیه جنگل‌های  مازندران گفت: با توجه به نقش مهم این روستائیان در حفاظت از عرصه‌های جنگلی، حساب آنها را از متجاوزان به جنگلها و قاچاقچیان باید جدا دانست.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ‌ با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات بودجه‌ای و لجستیکی دستگاه قضایی افزود: مجلس یازدهم قاطعانه از راهبردهای توسعه قضایی در کشور حمایت می‌کند.
وی با اشاره به روند مناسب تلاش‌های دادگستری مازندران در پیگیری و اجرای طرح‌های جدید قضایی تداوم برنامه‌های در حال اجرا را خواستار شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران نیز در این دیدار با تجلیل از روحیه انقلابی نمایندگان مجلس یازدهم، حمایت‌ها و پشتیبانی نمایندگان از روند اجرای طرح‌های قضایی را مایه دلگرمی و پشتوانه دست‌اندرکاران پرتلاش قوه قضاییه دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =