کرونا ۲۱۳ نفر دیگر را در مازندران زمین گیر کرد

0 42

۲۱۳ بیمار جدید کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های مازندران پذیرش و ۲۹۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده نیز از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

عصر کاسپین/ شناسایی ۱۷۵ بیمار کرونایی جدید
دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۲۳۷ نفر نیز ترخیص شدند.
او با بیان اینکه اکنون یکهزار و ۱۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری اند افزود: ۲۲۴ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مسافرت، برگزاری مراسم عروسی، ختم و اجتماعات بهترین مکان‌ها برای انتقال این ویروس کشنده است، گفت: راه انتقال این ویروس، از شخص به شخص است و به دلیل پوشش‌دار بودن کرونا، افراد آلوده کانون انتقال این بیماری هستند، بنابراین مردم ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، دست و صورت خود را با آب و صابون بشویند.
بستری ۳۸ بیمار جدید کرونایی در بابل
دکتر فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و ترخیص ۵۶ نفر با بهبودی نسبی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۸۰ نفر اعلام کرد.

او افزود: ۵۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =