۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

0 47

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به افتتاح ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان گفت: این واحدها هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسند.

عصر کاسپین/ عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سطح استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در هفته دولت به‌ در استان گیلان بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در راستای احداث مسکن مددجویان خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۵۰ واحد مسکونی ذکر شده حدود ۲۸۵ واحد روستایی و ۶۵ واحد مسکونی نیز شهری است که به صاحبان آن‌ها تحویل داده می‌شود.

اهرابی زیربنای این واحدها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: حدود ۱۷ هزار و ۶۹۰ مترمربع زیربنای این واحدهای مسکونی است که با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار احداث شدند.
وی احداث ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با میانگین ۵۰ مترمربع زیربنا را از جمله طرح‌های این سازمان در راستای حمایت از مددجویان عنوان کرد و افزود: بهره‌برداری از این واحدها یکی از برنامه‌های کمیته امداد در هفته دولت بوده که هم‌اکنون در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان گیلان آماده بهره‌برداری هستند.

اهرابی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده‌های نیازمند ابراز داشت: توزیع سبد کالا و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است که با همکاری و استفاده از امکانات سازمان‌ها و سایر نهادهای اجرایی در گیلان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه امسال حدود ۴۲ میلیارد تومان وام اشتغال و خودکفایی در گیلان پرداخت شد تصریح کرد: طرح‌های اشتغالزایی همزمان با هفته دولت در سراسر استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + هفده =