آثار ۶۰ هنرمند مازندرانی به‌زودی منتشر می‌شود

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: تولید اخیر حوزه هنری استان با بیش از 150 قطعه عکس به‌زودی منتشر می‌شود.

0 32

سرپرستی مازندران/ مهدی معصومی‌گرجی اظهار کرد: کتاب عکس سامون با آثاری از ۶۰ هنرمند از سراسر استان با هدف ثبت، احیا، بازشناسی، معرفی و گسترش پدیده‌های فرهنگی، به عنوان تولید تازه این مرکز به مرحله چاپ رسید.

وی افزود: مجموعه حاضر در  بخش‌های آداب، آیین و باورها، محرم و دفاع مقدس، معماری، مناظر و طبیعت و کار و تلاش ( سبک زندگی) آماده شده که در مجموع بیش از ۱۵۰ عکس را در خود جای داده است.

رئیس حوزه هنری مازندران ادامه داد: کتاب عکس « سامون » یک اثر ۱۸۰ صفحه‌ای در قالب خشتی است که آثار درج شده در آن پس از فراخوان در بین اعضای خانه عکاسان و دریافت ۳ هزار اثر و گزینش نهایی آماده ارائه شد.

معصومی گرجی با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در هنر عکاسی و فعالیت گسترده عکاسان هنری در استان گفت: تصمیم داریم پس از انتشار اولین مجموعه عکس سامون ( در صورت مساعد بودن جمیع شرایط) کتاب‌های دیگری نیز در ادامه همین مجموعه به چاپ برسانیم.

وی بیان کرد: خانه عکاسان حوزه هنری مازندران سالانه علاوه بر تولید اثر، با برگزاری نشست‌های آموزشی تخصصی، اردوهای عکاسی،  برنامه‌های موضوعی،  نمایشگاه‌های فردی و گروهی در زمینه هنر عکاسی فعالیت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =