آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه پل تا پل

پروژه پل تا پل به دلیل حلقه وصل دو نقطه مهم از شهر و رفع گره‌های ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است البته شورای اسلامی شهر وشهرداری پای کار آمدند و با جدیت پیگیر اتمام آن هستند.

0 50

سرپرستی مازندران/ به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مراسم آغاز اجرای فاز دوم پروژه پل تا پل با حضور حسین زادگان استاندار مازندران، رضایی فرماندار مرکز استان، بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر ساری، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

*اهمیت پروژه پل تا پل برای رفع گره‌های ترافیکی برای ساری

استاندار مازندران در حاشیه بازدید از پروژه پل تا پل گفت: پروژه پل تا پل به دلیل حلقه وصل دو نقطه مهم از شهر و رفع گره‌های ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است البته شورای اسلامی شهر وشهرداری پای کار آمدند و با جدیت پیگیر اتمام آن هستند.

حسین زادگان با بیان اینکه با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای عبور و مرور شهروندان ساروی ایجاد می‌شود،گفت:  خوشبختانه  منابع  کار با پیگیری های عباس رجبی شهردارساری تامین شد و اگر در ادامه فرآیند کار، استانداری مازندران برای تکمیل و اتمام این پروژه تا دهه فجر پای کار خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه زمین  صفرآباد برای شهرداری و مردم ساری یک سرمایه است که متاسفانه چندین بار نیز تا مرز فروش هم پیش رفت، اضافه کرد: با ساخت شهربازی بخشی از مطالبات شهروندان برآورده خواهد شد و نیز فضای خوبی برای گردشگری مهیا می‌شود که آن هم با همکاری شهرداری، فرمانداری و حمایت شورای اسلامی شهر ساری عملیاتی و اجرا می‌شود.

*تحقق پروژه بزرگ پل تا پل فصل تازه توسعه ساری خواهد بود

عباس رجبی شهردار ساری در ادامه این مراسم، از اتمام آن تا طی چند ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: پروژه “پل تا پل” از انتهای پل کابلی تا پل شهید نوری به طول ۲۶۰۰ متر و عرض ۲۶ متر حلقه وصل جنوب شرقی ساری به شرق استان است .

وی با بیان اینکه ۲ دور برگردان و ۱۲ آبرو برای این مسیر ترسیم شده است،گفت: این پروژه از پروژه های اثر گذار در حل معضل ترافیک ونیز اتصال دو نقطه از شهر ساری بوده که شهرداری طی یک سال اخیر بصورت جدی پیگیر آن است.

شهردار ساری با قدردانی از حمایت‌های حسین‌زادگان استاندار مازندران و رضایی فرماندار مرکز استان و نمایندگان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در اجرای این پروژه  یادآور شد:امیدواریم طی چند ماه آینده این پروژه را به اتمام برسانیم.

رجبی ابراز کرد: مردم این منطقه گلایه دارند که حدود ۱۲ سال بلاتکلیف بودند اما مجموعه شهرداری ساری امروز این قول را می‌دهد که هم املاک مالکان مسیر این پروژه را به قیمت منصفانه خریداری کندو هم این مسیر را طی ماه آتی افتتاح کند.

وی تاکید کرد: مسیری که بازگشایی می‌شود ضمن رفع ترافیک و حلقه وصل جنوب به شرق چشم انداز خوبی را برای مرکز استان فراهم کرده و بر زیبایی های این منطقه افزون می‌شود .

*از اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری حمایت خواهیم کرد

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز با  قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری در راستای انجام این پروژه گفت: امیدواریم با اتمام این پروژه ، توسعه مرکز استان مازندران شتاب بیشتری گیرد.

وی افزود: این پروژه علاوه بر رفع گره های ترافیکی و چشم انداز بصری، اتوبانی مهم  و حلقه وصل غرب استان به بندر امیر آباد در شرق استان می شود .

بابایی کارنامی ادامه داد: از اجرای پروژه‌های عمرانی که رفاه شهروندان و توسعه شهر ساری را در پی دارد حمایت خواهیم کرد.

وی به میزبانی ساری به عنوان پایتخت گردشگری در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم این میزبانی را با انجام فعالیت‌های عمرانی و گردشگری در خور شان مرکز استان عملیاتی کنیم.

*پروژه پل تا پل در توسعه متوازن ساری نقش موثری دارد

عباسعلی رضایی فرماندار ساری با مهم بر شمردن پروژه پل تا پل گفت: این پروژه در توسعه متوازن شهر ساری نقش موثری خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های مستمر شهرداری در اجرای این پروژه بزرگ آن را گره گشای بخشی از ترافیک شهری عنوان کرد که موجبات رضایت‌مندی شهروندان مرکز استان را فراهم می‌کند.

*پروژه پل تا پل پاسخ به مطالبات مردم است

علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه گشایش این مسیر بخشی از معضل ترافیک شهر را حل می‌کند ،گفت: شورای شهر ساری در انجام این پروژه شهرداری را همراهی می‌کند.

وی رضایت‌مندی شهروندان را در اولویت فعالیت‌های شورای اسلامی شهر  و شهرداری برشمرد و تصریح کرد: اتمام این پروژه پاسخ به مطالبات شهروندان است که شهرداری ساری با در نظر گرفتن این مهم تلاشش  را برای تحقق آن افزون‌تر کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − 1 =