بخش خصوصی برای ایجاد رونق تولید در گیلان حمایت می‌شود

0 34

استاندار گیلان گفت: باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رونق تولید و استفاده حداکثری از بخش خصوصی برای توسعه استان گیلان بهره ببریم.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های سومین روز از هفته دولت در منطقه آزاد انزلی در جمع خبرنگاران بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این منطقه اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه و افزایش تولید، رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان گیلان نقش به‌سزایی دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه رویکرد منطقه آزاد انزلی در سال‌های اخیر افزایش تولیدات صادرات‌محور بوده است گفت: بخش خصوصی سهم مهمی در پروژه‌های هفته دولت امسال در گیلان دارد البته دولت و بانک‌های عامل در استان نیز در افتتاح و اجرای این پروژه‌ها نقش پررنگی دارند.

وی به اهمیت بخش خصوصی در ارتقاء ظرفیت تولید و اشتغالزایی در کشور اشاره کرد و افزود: دولت همواره رویکرد حمایتی از بخش خصوصی دارد و در این راه نیز با تسهیل صدور مجوزهای قانونی و تامین مالی گام برداشته است.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه با حمایت بخش خصوصی و دولت تعدادی از واحدهای تولیدی استان که کمتر از ظرفیت اسمی خود تولید داشتند به چرخه فعالیت برگشتند گفت: حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی روند تولید و ایجاد اشتغال در کشور را تسریع می‌کند.

زارع روند احیای یکی از واحدهای تولیدی راکد منطقه آزاد انزلی را تشریح کرد و اظهار داشت: این واحد که تحت تملک بانک قرار داشت از طریق تامین مالی پروژه احیا توسط همان بانک فعالیت خود را مجدداً آغاز کرد و به چرخه تولید برگشت.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه سیاست ما اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در استان است تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رونق تولید و استفاده حداکثری از بخش خصوصی برای توسعه استان گیلان بهره ببریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 18 =