تامین ماسک عزاداران در اولویت قرار دارد/ مشکل تامین کالاهای اساسی نداریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: باتوجه به برگزاری مراسم عزاداری تامین ماسک مورد نیاز عزاداران در اولویت قرار دارد که در این زمینه توزیع ماسک را در سطح عمومی شروع کردیم .

0 26

سرپرستی مازندران/ حسینقلی قوانلو امروز درباره وضعیت بازارهای مازندران اظهار کرد: در ارتباط با نوسانات ارز بازار مرداد نسبت به دو ماه گذشته نسبتا ارام بود و وضعیت خوبی داشت.

وی با بیان اینکه باتوجه به برگزاری مراسم عزاداری تامین ماسک مورد نیاز عزاداران در اولویت قرار دارد، افزود: در این زمینه توزیع ماسک را در سطح عمومی شروع کردیم که با نرخ مصوب درحال انجام است که در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به  توزیع برنج با ارز نیمایی، اضافه کرد: تفاوت قیمت برنج خارجی با برنج پرمحصول برداشته شد که در این زمینه می‌بینیم مردم از برنج داخلی استقبال می‌کنند که باتوجه به اینکه توزیع نذری را در دستور کار نداریم تقاضای زیادی برای برنج نداریم.

این مسؤول در ارتباط با تقاضا برای تامین شکر و مرغ در بازار، تصریح کرد: شهروندان جهت تامین کالا‌های اساسی از قبیل شکر به‌صورت فله با قیمت هر کیلوگرم ۷هزار و ۳۰۰ تومان و مرغ منجمد هر کیلوگرم ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان  و مرغ گرم با قیمت ۱۵هزار و ۷۵۰ تومان به فروشگاه‌های مراجعه کنند.

قوانلو به استقبال پایین مردم از مرغ منجمد کم است، اضافه کرد: انتظار داریم باتوجه به اینکه توزیع نهاده‌ها گسترش پیدا کرده شرایط بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر انبار‌های استان مازندران در شرایط خوب تامین کالا‌های اساسی هستند و کمبود کالا در استان نداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + یازده =