سپاه آماده مقابله با هرگونه فتنه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: با تأسی از سیره و روش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین با تقویت توان دفاعی و معرفت ایمانی آماده هرگونه مقابله با فتنه‌های دشمنان هستیم.

0 36

سرپرستی مازندران/  به نقل از پایگاه خبری سپاه کربلا، سیاوش مسلمی در حاشیه بازدید از تمرین تاکتیکی گردان‌های رزمی امام حسین(ع) و امام علی(ع) سپاه شهرستان ساری که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، به  نقش و برنامه‌های راهبردی سپاه در تثبیت امنیت پایدار پرداخت و گفت: سپاه در کنار وظایف مختلفی که بر آن محول شده، حفظ و ایجاد امنیت پایدار با استفاده از ظرفیت عمومی مردم را برخود واجب دانسته و همیشه خود را برای مواجهه با فتنه‌های گوناگون آماده نگه می‌دارد.

وی با اشاره به مبارزه با کرونا افزود: سپاه در جبهه سلامت و در مبارزه و مهار ویروس منحوس کرونا بر خود فرض دانست که در این میدان هم وارد شود و برای جنگ‌های بیولوژیکی خود را آماده کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه و بسیج را ایجاد امنیت پایدار برشمرد و خاطرنشان کرد: نیرو‌های بسیجی به واسطه قدرت ایمان، در ابعاد گوناگون همیشه پای‌کار هستند و سپاه هم که خود را خدمتگزار مردم میداند برای تامین امنیت با استفاده از قدرت مردمی در صحنه حاضر است.

مسلمی دشمن شناسی و زمان شناسی را از مولفه‌های قدرت  نیرو‌های بسیجی برشمرد و اضافه کرد: امنیت نظام اسلامی با توجه به  اهداف و آرمانی که دارد، مردم پایه است، لذا همه کشور‌ها در تلاش هستند برای تامین امنیت  از خود نیروهای مردم استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش  بسیج و مردم در ایجاد و پایداری امنیت در سطح محلات پرداخت و ادامه داد: بسیج بواسطه دارا بودن پایگاه‌های مقاومت در سطح محلات می‌تواند نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تصریح بر اینکه امروزه گشت‌های رضویون توانسته درصد قابل توجهی از ناامنی‌ها را در سطح محلات کاهش دهد، افزود: یکی از وظایف پایگاه‌ها داشتن گردان‌های امنیتی و دفاع شهری است که وظیفه دارند در محلات مستقر شوند و با تمرین، آمادگی  و تقویت ایمانی به مقابله با فتنه‌های جدید و نو دشمن بپردازند.

مسلمی به شگرد‌های مختلف دشمن برای ناامید کردن جامعه  هم اشاره کرد و یادآور شد: ناامیدی و مأیوس کردن مردم فتنه جدید دشمن است که الحمدالله بسیجیان همیشه در صحنه در همه میدان‌ها پای کار هستند و نمی‌گذارند دشمن به اهداف خود برسد.

وی در ادامه با هشدار به دشمنان اعلام کرد: نیرو‌های عظیم مردمی و دلدادگان انقلاب  اسلامی با ایمان و اعتقادات خود که برگرفته از باور‌های عاشورایی است پای کار نظام هستند و  اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

مسلمی در سخنان پایانی خود با بیان این مطلب که افتخار می‌کنیم خدمتگزار مردم هستیم، اظهار کرد: با تأسی از سیره و روش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با عبرت‌هایی عاشورایی و همچنین با تقویت توان دفاعی و معرفت ایمانی آماده هرگونه مقابله با فتنه‌های دشمنان هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 10 =