شهردار رشت: کم‌کاری‌ها را می‌پذیرم؛ دلیل برخی انتقادات تخریب شهرداری است

0 52

شهردار رشت علت طرح برخی انتقادات را تخریب این سازمان دانست و گفت: کم‌کاری‌ها را می‌پذیرم اما فشارها از سوی شورای پنجم زیاد شده است.

عصر کاسپین/ ناصر حاج محمدی امروز در نشست هماهنگی سازمان‌های این شهرداری با اشاره به اعمال فشار از سوی برخی به شهرداری رشت اظهار داشت: شورای پنجم در آخرین سال فعالیت خود فشارهای زیادی را به ما تحمیل می‌کند و این فشارها روز به روز بیشتر نیز می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه وی موظف به پاسخگویی درباره شبهات و سوالات ایجاد شده درباره این سازمان و خودش است گفت: در شرایط فعلی که از هر سو به ما فشار وارد می‌شود و سوالات زیادی درباره عملکردمان می‌پرسند باید جواب منطقی و قانع‌کننده نیز داشته باشیم.

وی بی‌تفاوتی نسبت به سوالات مطرح شده درباره عملکرد شهرداری رشت را جایز ندانست و خاطرنشان کرد: البته همه این سوالات منصفانه نیست و بخشی از آنها نیز با هدف سیاه‌نمایی و تخریب شهرداری رشت مطرح می‌شود.
حاج محمدی با انتقاد از فضاسازی‌های عده‌ای مبنی بر سیاه‌پوش کردن شهر رشت در ایام محرم تاکید کرد: ارادت و عشق به امام حسین(ع) در وجود همه ما ریشه دوانده و شهرداری رشت نیز برای مهیا کردن شهر در این ایام اقدامات زیادی کرده اما برخی جوسازی می‌کنند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

شهردار رشت سیاه‌پوش شدن تمام ایستگاه‌های آتش نشانی در ایام محرم برای پاسداشت حرمت امام حسین(ع) را نمونه‌ای از اقدامات این سازمان دانست و عنوان کرد: البته قبول دارم که در برخی موارد هزینه‌های نابجایی صرف شده است که دستور پیگیری آن را داده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه فشار وارد کردن از سوی برخی چهره‌ها به شهرداری رشت نباید دلیل کم‌کاری و ترک فعل کارکنان این سازمان شود تصریح کرد: ترک فعل علاوه بر آنکه یک عمل غیراخلاقی و ظالمانه است، طبق قانون جرم نیز محسوب می‌شود و این موضوع از سوی هیچ‌کس پذیرفتنی نیست.

حاج‌محمدی ایرادات سازمان شهرداری رشت را یادآور شد و با بیان اینکه سازمان‌های ما رویکرد تولیدی ندارند بلکه مصرفی هستند گفت: یکی از اشکالات بزرگ شهرداری رشت نیروی انسانی زیاد آن است و علاوه بر این عدم استفاده بهینه از امکانات موجود مانند ماشین‌آلات این سازمان مشکلات را بیشتر کرده است.

شهردار رشت با تاکید بر هماهنگ‌تر شدن سازمان‌ها جهت افزایش بهره‌وری خاطرنشان کرد: اگر چه مشکلات زیادی در شهر وجود دارد و بنده نیز آنها را قبول می‌کنم اما نباید به این دلیل کم‌کاری کنیم بلکه باید با عزمی جدی‌تر به‌سمت رفع مشکلات و ارائه خدمات به مردم گام برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =