عضو مجمع نمایندگان گیلان: دولت وضعیت نیروهای شرکتی آموزش و پرورش را هرچه زودتر تعیین‌تکلیف کند

0 49

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه معلمان نیروهای آزاد از سرمایه‌های آموزشی کشور هستند گفت: دولت وضعیت نیروهای شرکتی آموزش و پرورش را هرچه زودتر تعیین‌تکلیف کند.

عصر کاسپین/ رسول فرخی میکال عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های غنی فرهنگی و مذهبی آستانه اشرفیه اظهار داشت: آستانه اشرفیه چهارمین شهر مذهبی کشور است و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد که اگر با رویکرد جدی‌تری به این ظرفیت‌ها نگاه شود به توسعه استان کمک می‌کند‌.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکلات مربوط به آب و برق لاهیجان، سیاهکل و آستانه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در صحن مجلس نسبت به تسریع در تکمیل مخزن ۱۰ هزار متری آستانه اشرفیه تذکر دادیم و قول‌های مساعدی نیز در این‌باره به ما داده شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌زودی پل کابلی آستانه اشرفیه نیز تکمیل می‌شود تصریح کرد: برخی از قطعات جهت تکمیل این پل وارداتی هستند اما مقرر شد ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه به زودی به آن اختصاص یابد تا مردم منطقه از برکات آن استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه در نشستی با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور نسبت به افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی آستانه اشرفیه قول‌هایی گرفته شده است خاطرنشان کرد: افتتاح این درمانگاه کمک بسیار شایانی در حوزه خدمات درمانی به مردم منطقه می‌کند و باید مسئولان استانی و ملی در این‌باره اقدامات جدی انجام دهند.

فرخی میکال معلمان نیروی آزاد آموزش و پرورش را جزو سرمایه‌های آموزشی کشور دانست و عنوان کرد: توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف این نیروها برای من قانع‌کننده نبود و به‌همین جهت این موضوع را به‌طور جدی پیگیری می‌کنم و اگر اقدامی نشود به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم زیرا این هشت هزار نفر می‌توانند کمبود این سازمان در حوزه آموزش را جبران کنند.

وی مهم‌ترین عامل تغییر کاربری اراضی کشاورزی را مشکلات اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه در این‌باره با یک بحران در استان گیلان مواجه هستیم بیان کرد: راه‌حل برون رفت از این بحران تشکیل تعاونی‌های خانوادگی است که می‌تواند در جلوگیری از تغییر کاربری این اراضی و رشد اقتصادی خانوار کمک‌کننده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − 1 =