فرماندار رشت در نشست با مدیر عامل شهرصنعتی، تاکید کرد؛ لزوم ارتقای جایگاه شهر صنعتی رشت در سطح کشور

0 83

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پیگیری مسائل و مشکلات زیرساختی شهر صنعتی رشت، گفت: باید به دنبال ارتقای جایگاه شهر صنعتی رشت در سطح کشور باشیم.

عصر کاسپین/ مهندس علی فتح اللهی در نشست با مدیرعامل شهر صنعتی رشت با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم و به دنبال رفع دغدغه های آنان باشیم، افزود: فعالیت بخش خصوصی زمینه ساز رونق اقتصاد و اشتغال و به تبع آن تامین امنیت و آرامش در جامعه است و در همین راستا وظیفه داریم با استفاده از همه ظرفیت ها بستر لازم را جهت فعالیت آنان فراهم کنیم.

وی شهر صنعتی رشت را فرصتی ارزشمند برای شهرستان رشت جهت دستیابی به توسعه اقتصادی دانست و خاطرنشان ساخت: باید از ظرفیت های شهر صنعتی استفاده کنیم و با رویکرد توسعه گرایانه به دنبال ارتقای بیش از پیش این شهرصنعتی باشیم.

فرماندار رشت شناسایی صحیح مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و زیرساخت های مورد نیاز آنان را اقدامی حیاتی جهت توسعه اقتصاد و رونق اشتغال عنوان کرد و تصریح کرد: توسعه صنعت در شهرستان رشت از جمله اولویت هایی است که به دنبال آن هستیم و در این راستا بازدیدهای مستمر از مشکلات واحدهای صنعتی با حضور روسای ادارات مرتبط در دستور کار فرمانداری رشت قرار دارد.

مهندس میرشمس الدین مهدوی مدیر عامل شهر صنعتی رشت نیز در این نشست با تشریح دغدغه های شهر صنعتی رشت، گفت: این شهر صنعتی از معدود شهر صنعتی های در سطح کشور است که تمامی زیرساخت های لازم واحدهای صنعتی را در حد بالایی تامین می کند.

وی با بین اینکه بالغ بر یک سوم از اشتغال بخش صنعت استان در این شهر صنعتی وجود دارد، افزود: راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی و بهبود زیرساخت های ارتباطی شهرک از جمله پروژه های در دست پیگیری در این شهر صنعتی است که در این مسیر انتظار همیاری و کمک دستگاه های دولتی را داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 11 =