فوت ۳ جوان در دریای محمودآباد /تکذیب شایعه مرگ به سبک بازی نهنگ آبی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن ۳ نفر در حین شنا در آب‌های ساحلی دریای محمودآباد خبر داد و گفت: فوت این افراد به سبک بازی نهنگ آبی تکذیب می‌شود.

0 132

سرپرستی مازندران/ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی پلیس مازندران طی گفت‌وگویی از فوت ۳ نفر از آنان حین شنا در آب‌های ساحلی دریای محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵ روز یک شنبه ۱۶ شهریورماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در خیابان معلم ـ ساحل ۱۴ در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند، ۴ جوان اهل و ساکن شهرستان‌های اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا غرق شدند که با حضور به موقع ناجیان غریق، دو نفر از آنان از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

معاون اجتماعی پلیس مازندران خاطرنشان کرد: با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنان نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

ساداتی با اشاره به انتشار خبر مبنی بر قصد خودکشی این افراد به سبک بازی نهنگ آبی در دریا این خبر را تکذیب کرد و افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات از یکی از نجات یافتگان این حادثه، این چهار جوان که در یک بازی اینترنتی به نام قهرمانان موبایلی به صورت مجازی با یکدیگر آشنا شده‌اند، برای تفریح به شهرستان محمودآباد سفر کردند که حین شنا دچار سانحه شدند.

به گزارش فارس،صبح امروز در شبکه‌های مجازی فوت این افراد به دلیل بازی اینترنتی مطرح شد که معاون اجتماعی پلیس مازندران این مسئله  را تکذیب کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 10 =