گوش به فرمان ولایت بودن رمز عبور از پیچ تاریخی است/نباید تکمیل کننده پازل دشمن باشیم

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران با بیان اینکه باید امید را در بین مردم و جامعه گسترش دهیم و بر عکس دشمن عمل کنیم، گفت: ‌رمز عبور از پیچ تاریخی توکل به خدا، گوش به فرمان ولایت بودن، وحدت و یکپارچگی است.

0 51

سرپرستی مازندران/ سردار احمد عبدالهی معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا بیان کرد: باید امید را در بین مردم و جامعه گسترش دهیم، رمز عبور از  پیچ تاریخی  توکل به خدا، گوش به فرمان ولایت بودن، وحدت و یکپارچگی است.

وی ضمن تسلیت و تعزیت به مناسب ایام سوگواری، با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد هشت دفاع مقدس هستیم، گفت: هدف استکبار در دوران دفاع مقدس براندازی  انقلاب نوپا و تازه شکل گرفته جمهوری اسلامی بود.

عبدالهی با بیان اینکه مردم با خلق حماسه‌های بیاد ماندنی در هشت سال دفاع مقدس که در تاریخ ثبت شده است نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بی‌افتد، افزود: ‌رزمندگان با خون خود اجازه ندادند دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران با اشاره به فشار‌های اقتصادی و شکاف اقتصادی که امروزه کشور به آن دچار شده است، تصریح کرد: اگر این ایام با دوران دفاع مقدس مقایسه شود، متوجه خواهیم شد که دوران دفاع مقدس کشور با شرایط بسیار سخت تری مواجه بود.

این مسؤول با تصریح بر اینکه علی‌رغم همه ترفند‌ها و برنامه‌های دشمن طی این چهل سال یک موازنه برعکسی رخ داده است، بیان کرد:‌ هژمونی دشمن کاهش، اما قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز روش‌ها و شیوه‌های دشمنی خود را تغییر داده است و مثل دوران دفاع مقدس عمل نمی‌کند، یادآور شد: ‌صلابت، اقتدار، عزت و ابهت این نظام و انقلاب روز به روز علی‌رغم همه محاسبات دشمن بیشتر شده است.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود به روش‌های دشمن با نظام پرداخت و خاطرنشان کرد:‌ دشمن امروز با بمباران افکار عمومی و تزریق ناامیدی در تلاش است تا مردم را جلوی نظام قراردهد و فاصل بین مردم و انقلاب ایجاد کند و افکار مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند.

وی با تصریح بر اینکه امروزه نظام مقتدرانه در حال پیشروی است، اضافه کرد:‌ گرفتن گروگان‌های آمریکایی، اعزام نفتکش حامل سوخت به ونزوئلا و  غیره از اقتدار نظام است و آمریکا هم نتوانست هیچ غلطی کند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن بر جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی تمرکز کرده است، افزود:‌ نباید تکمیل‌کننده پازل دشمن باشیم چرا که دشمن تنها مسیری که فکر کرده است می‌تواند به نظام ضربه بزند از دو روش اقتصادی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه باید امید را در بین مردم و جامعه گسترش دهیم و بر عکس دشمن عمل کنیم، اضافه کرد: ‌رمز عبور از  پیچ تاریخی توکل به خدا، گوش به فرمان ولایت بودن، وحدت و یکپارچگی است.

عبداللهی افزود: باید در همه شرایط و همه احوال گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشیم، با وجود دشمنی‌های دشمن، خون شهدا اجازه نمی‌هد از قدرت نظام کاسته شود، خدای متعال اجازه نخواهد خون شهدا پایمال شود.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با تاکید بر اینکه خدمت‌گزار بودن مردم یک افتخار است و ما به آن افتخار می‌کنیم، اظهار کرد:‌ در دوران پیک کرونایی، بیمارستان ولایت هم یکی از مراکز خدمات‌دهی به بیماران کرونایی شد.

وی در ادامه به فعالیت بیمارستان ولایت در پیک اول کرونا اشاره کرد و گفت: ‌۱۸۴ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری بودند که ۱۷۹ نفر ترخیص شدند.

مسلمی در ادامه از زحمات پرسنل بیمارستان ولایت قدردانی کرد و ادامه داد: ۲۷ پرسنل بیمارستان در دوره اول پیک کرونا، در پیک دوم کرونا نیز  ۱۰۶ نفر بستری شدند.

 در پایان این مراسم، دکتر مهرداد جعفری به عنوان رئیس بیمارستان ولایت، و سرهنگ ولی اللهی به عنوان معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا منصوب و از زحمات دکتر مجتبی بلباسی قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + چهار =