۱۱۷ نفر به بیماران کرونایی در مازندران اضافه شدند

طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۱۷ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۵۹۰ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

0 24

سرپرستی مازندران/ دردسرهای روزهای قرمز کرونایی در استان مازندران همچنان تداوم دارد به‌طوری‌که از نیمه دوم  تیر ماه امسال مازندران در جدال با موج قرمز کرونا است و این ماجرا رمق را از استان گرفته است.

البته طی این مدت هرازچندگاهی آمارها در نوسان بوده است اما موضوع مهم بوده مازندران سومین ماه با شرایط قرمز کرونایی را سپری می‌کند.

با توجه به نگرانی‌های خیز موج سوم کرونایی از روز گذشته آمار موارد ابتلا افزایش یافت به‌طوری‌که موارد ابتلا دو رقمی بوده و به سه رقمی افزایش یافت.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۲۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۲۰ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۲۴ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به مسافرت‌هایی که در روزهای تاسوعاو عاشورا به استان انجام شده است از هموطنان درخواست می‌کنیم شیوه نامه‌های بهداشتی را در فعالیت‌های روزمره رعایت کنند تا منجر به شیوع بیماری کرونا در یک تا دوهفته آینده نشود.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر۱۷۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید بستری و ۱۹ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۱۷مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد  ۵۹۰ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =