۲۵ واحد مسکن محرومان هفته دفاع مقدس در فومن واگذار می‌شود

0 78

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: بیش از ۲۵ واحد مسکن محرومان در هفته دفاع مقدس امسال در فومن افتتاح می‌شود.

عصر کاسپین/ سرهنگ حمید جانباز امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اهمیت دارد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها به ضرورت پاسداشت دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کردند و باید آن روزهای پر افتخار را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار “ما قوی هستیم” در سراسر کشور گرامی داشته می‌شود و گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان و تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان و توزیع بسته های معیشتی از جمله برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان در ایام شیوع کرونا ایثارگری‌های فراوانی کردند خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم که از تلاشگران و کادر بهداشت و درمان به‌دلیل خدمات شایسته و ارزنده‌ای که در این ماه‌ها به مردم کردند تقدیر شود.
جانباز با تاکید بر اینکه جنگ میان حق و باطل هرگز تمام نمی‌شود و تا همیشه ادامه خواهد داشت عنوان کرد: جنگ ما با مستکبران و سلطه‌گران در دوران دفاع مقدس به پایان نرسید بلکه هم‌اکنون نیز در جبهه‌های مختلف در حال نبرد با ظالمان و گردنکشان هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن از افتتاح چند واحد مسکونی محرومان در هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: قرار است که در هفته مقدس دفاع مقدس امسال بیش از ۲۵ واحد منزل محرومان در فومن افتتاح شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + پنج =