توزیع ۲۰۰ بسته کمک مومنانه و ۲ هزار پرس اطعام‌دهی در ساری

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب (ع) ساری گفت: توزیع 5 جهیزیه کامل، 200 سبد کامل و 2 هزار پرس غذا در اطعام حسینی از برنامه‌های اربعین حسینی است.

0 33

سرپرستی مازندران/ تیمور نادری عصر امروز در آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری و کارشناسی ارشد محله سروینه‌باغ که در مسجد حسینیه ابوالفضل (ع) ساری برگزار شد، با تقدیر از تلاش این دانش‌آموزان، اظهار کرد: زحمات و تلاش‌های این افراد قابل تقدیر است.

وی به مهربانی و همدلی این روزهای مردم کشور اشاره کرد و افزود: این روزها همه برای گرفتن دست نیازمندان درحال پیشی گرفتن از یکدیگر هستند که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب (ع) ساری در ارتباط با برنامه‌های به مناسبت اربعین و بحث کمک‌های مومنانه، اضافه کرد: توزیع پنج جهیزیه کامل، ۲۰۰ سبد کامل و ۲ هزار پرس غذا در اطعام حسینی از برنامه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم از هانیه ایمانی  رتبه ٣٨٨ کارشناسی رشته ریاضی و فیزیک، فاطمه زهرا ایمانی رتبه۲۲۹ رشته علوم انسانی، خدیجه محمودی مهر، رتبه۸۰۰  رشته علوم انسانی، مهدیه روحی رتبه ۹۹۱ رشته علوم انسانی و جابر روحی با کسب رتبه ۱۳۷ کارشناسی ارشد رشته علوم ریاضی تقدیر شد.

گفتنی است، همچنین وصت‌نامه دانشجوی شهید نورعلی عالی نژاد در این مراسم قرائت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =