فرمانده سپاه رشت: تنها راه شکست دشمن در جنگ نرم تمسک جستن به آموزه‌های اسلام است

0 37

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: تنها راه شکست دشمنان در جنگ نرم تمسک جستن به آموزه‌های اسلام است زیرا این دین راه مقابله با کفار را به ما آموخته است.

عصر کاسپین/ سید اکبر قاسمی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به جایگاه ارزشمند هنر در جامعه و ضرورت حمایت از فعالان این عرصه اظهار داشت: در جنگ نرم باید با ابزار هنر و با شیوه‌های جدید از ارزش‌های خود پاسداری کنیم تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود یعنی استحاله فرهنگی ما برسد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنان با ابزار هنر قصد تهاجم فرهنگی ایده و فکر علیه ما را دارند بیان کرد: تنها راه شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف تمسک جستن به آموزه‌های اسلام ناب است زیرا این دین کامل الهی کفار و دشمنان را به‌خوبی می‌شناسد و راه مقابله با آنان را نیز به ما آموخته است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه دشمنان قصد دارند که به‌وسیله هنر فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند خاطرنشان کرد: ملت ما در سال ۵۷ با پیروی از امام(ره) توانست بر دشمنان پیروز شود و این امر با کمک فرهنگ ایثار و شهادت به‌وقوع پیوست لذا نباید اجازه دهیم که دشمنان امروزی بتوانند اصالت ما را مورد هجمه قرار دهند.
قاسمی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم به‌تدریج فضای جامعه را تغییر می‌دهد افزود: دشمنان مفاهیم ارزشمندی همچون کانون خانواده را مورد هدف قرار داده‌اند و اگر بخواهیم نسبت به این موضوع بی‌توجهی کنیم آنها فکر و اندیشه جوانان ما را تخریب می‌کنند که این موضوع آسیب‌های جدی علیه انقلاب به‌دنبال دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت راهکار پیروزی در جنگ نرم علیه دشمنان را اتحاد میان هنرمندان کشور و تولید آثار فاخر و ارزشمند دانست و گفت: جنگ نرم و سخت با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند زیرا در جنگ نرم تجهیزات و نفرات دشمنان به‌وضوح مشخص نیست و این ویژگی نشان‌دهنده آن است که باید با هوشیاری بیشتری عمل کرد.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان باید با تولید آثار فاخر و ارزشمند جوانان را به‌سمت تولیدات داخلی جذب کنند اظهارداشت: نسل جدید فضای جبهه و دفاع مقدس را لمس نکرده و این موضوع بیانگر آن است که ما باید با تولید آثار و محتواهای مناسب ارزش‌های خود را به آنان منتقل کنیم تا جذب دشمنان نشوند.

مسئول جدید بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم فعالیت هنری در دنیای امروز را با وجود شبکه‌های گسترده سخت‌تر عنوان کرد و بیان داشت: یکی از راه‌های تولید آثار هنری فاخر، رفع دغدغه‌های هنرمندان است تا آنها با خیال راحت به کار خود بپردازند.

سجاد عزیزپور هنر را امر الهی دانست که خداوند در وجود انسان قرار داده است و خاطرنشان کرد: هنرمند باید بتواند در قبال این استعداد ذاتی خود متعهدانه عمل کند و با بهره‌گیری از ظرفیت وجودی خود به خلق آثار هنری ارزشمند بپردازد.

در پایان این مراسم سجاد عزیزپور به‌عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مرکزی رشت منصوب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − یازده =