مادر شهید حاجی‌زاده: فرزندم دیگر یک مادر آسمانی به نام حضرت زهرا (س) دارد

مادر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده گفت: خیلی دوست داشتم فرزندم غریبانه باشد و بازگشت نداشته باشد، زیرا با توجه به اعتقادات قلبی و باور ما شیعیان معتقدم فرزندم در غربت مادری بزرگوار همانند حضرت فاطمه زهرا(س) دارد و دوست ندارم از سوی آن مادر آسمانی برای من که یک مادر زمینی هستم بیاید.

0 32

سرپرستی مازندران/ نجیبه ادهمی عصر امروز اظهار کرد: با شنیدن تفحص و شناسایی تعدادی از شهدای مدافع حرم خان‎طومان و پسر شهیدم حس خاصی دارم که موقع شهادت شهید رضا حاجی‌زاده نداشتم.

وی افزود: این روزها در آشوب هستم، انتظار نداشتم پیکر فرزند شهیدم به زادگاهش بازگردد و از صمیم قلب دوست داشتم شهید حاجی‌زاده غریبانه در غربت شهادت باشد.

مادر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده، تصریح کرد: خیلی دوست داشتم فرزندم غریبانه باشد و بازگشت نداشته باشد زیرا با توجه به اعتقادات قلبی و باور ما شیعیان معتقدم فرزندم در غربت مادری بزرگوار همانند حضرت فاطمه زهرا(س) دارد و دوست ندارم از سوی آن مادر آسمانی برای من که یک مادر زمینی هستم بیاید.

وی بیان کرد: اندکی خوشحالم که فرزندم ما را قبول داشته و به سمت زادگاه و وطنش بازگشت.

خانم ادهمی با اشاره به اینکه مادر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده با اشاره به اینکه ماشاءالله به ملت همیشه در صحنه ایران، استان مازندران و شهرستان آمل که همیشه سرآمد هستند، گفت: مردم آمل برای شهدای مدافع حرم گل کاشتند و از نخستین لحظه‌های شهادت شهید حاجی‌زاده در کنارمان هستند.

وی ادامه داد: در روزهای نخست شهادت شهید حاجی‌زاده و تأیید جاودیدالاثر بودن‌شان در سال‌های گذشته ارگان‌های دولتی اعلام کردند که نمی‌توانند مراسمی داشته باشند هرچند ما هم هیچ انتظاری از آنها نداشتیم ولی مردم آمل خودجوش در هر کوچه و مسجدی حدود ۶ ماه و یا حتی بیشتر برای شهادت شهید رضا حاجی‌زاده مراسم برگزار کردند و همیشه این شهید بزرگوار را یادآوری می‌کردند.

به گزارش عصر کاسپین، طی روزهای گذشته سپاه کربلا استان مازندران با بازگشت پیکر مطهر چهار شهید خونین‌کفن مدافع حرم مازندران در خان‌طومان اطلاعیه‌ای صادر کرد که در این اطلاعیه، شناسایی هویت پیکرهای شهیدان رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی‌فر از  شهدای مازندرانی خان‌طومان پس از گذشت چهار سال از طریق تطبیق نمونه DNA به طور رسمی اعلام شد.

شهید رضا حاجی‌زاده متولد ششم دی سال ۱۳۶۶ بوده و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ پس از آتش‌بس با نیروهای داعش در کشور سوریه و منطقه خان‌طومان به شهادت رسید.

از او یک فرزند دختر به نام «فاطمه‌حلما» و یک پسر به نام «محمدطه» به یادگار مانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =