مسافران در حفظ محیط زیست کوتاهی نکنند/رفتار غیرمناسب با مردم از هیچ مسؤولی پذیرفتنی نیست

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تمام شهرستان‌های مازندران از جمله شهرستان‌های غرب استان مقصد سفر گردشگران بسیاری است، تصریح کرد: از مسافران و گردشگران انتظار می‌رود مازندران را خانه خود دانسته و در حفظ محیط زیست این استان کوشا باشند.

0 35

سرپرستی مازندران/ مهدی رازجویان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با گرامیداشت ورود پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم مازندرانی به کشور ، اظهار کرد: تلاش جهادی و خدمت بی‌منت به مردم موجب جلب رضایت خداوند و شهدا می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش جهادی کادر بهداشت و درمان در ایام شیوع کرونا ، افزود: همه‌ مسوولان، کارمندان و اقشار مختلف مردم موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند تا با کاهش شیوع ویروس کرونا ، زحمت کمتری بر دوش پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیافتد.

رازجویان در این جلسه از هیات‌های مذهبی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم و صفر به عزاداری پرداختند، تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به برگزاری مانور ساحل پاک ، گفت: با تاکید استاندار به صورت همزمان در تمام شهرستان‌های ساحلی مازندران، مانور پاکسازی سواحل استان برگزار شد تا اقدامی در راستای فرهنگ‌سازی و اجرای شعار مازندران پاک باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه همواره تمام شهرستان‌های مازندران از جمله شهرستان‌های غرب استان مقصد سفر گردشگران بسیاری است، تصریح کرد: از مسافران و گردشگران انتظار می‌رود مازندران را خانه خود دانسته و در حفظ محیط زیست این استان کوشا باشند.

این مسوول با تاکید به جدیت شکل‌گرفته با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بخشداران و دهیاران، بیان کرد: برخورد جدی و قانونی با متخلفین باعث می‌شود تا از تخریب جنگل، اراضی و زمین‌های کشاورزی غرب استان جلوگیری به عمل آید.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در راستای حل مشکلات زباله و پسماند شده، به افتتاح کارخانه کمپوست تنکابن در هفته دولت اشاره کرد و افزود: تاسیس سازمان مدیریت پسماند استان یکی از اقدامات موثر دولت بود که می‌تواند مشکلات زباله در استان را به صورت یکپارچه مدیریت کند.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه در استان مازندران به چند برابر جمعیتش خدمات‌رسانی می‌شود، نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد، آرامش مردم در گرو همدلی و همراهی همه‌ی مسوولان است.

وی گفت: برخورد مناسب و رعایت حقوق شهروندی حداقل انتظار مردم از مسؤولان است پس رفتار غیرمناسب با مردم از هیچ مسؤول و کارمندی پذیرفتنی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =