نماینده ویژه وزیر کار: کارگران آسیب‌دیده از سیل تالش گیلان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

0 40

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تالش گفت: کارگرانی که بر اثر وقوع سیل آسیب دیدند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند.

عصر کاسپین/ اکبر یاوری امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تالش از آمادگی مسئولان کشور و استان گیلان برای کمک و رفع مشکلات مردم سیل‌زده تالش خبر داد و اظهار داشت: رفع مشکلات مردم این منطقه در اولویت است.

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تالش با اشاره به تداوم پیگیری‌ها برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده تالش خاطرنشان کرد: مردم گیلان در حوادث گوناگون مانند سیل و زلزله برای کمک به دیگر همنوعان همواره نقش‌آفرین بودند.

یاوری با بیان اینکه کمک به همنوعان از وظایف ملی و مهم است که در این راستا گیلانیان بسیار نقش‌آفرین بودند، تصریح کرد: مردم منطقه تالش بر اثر وقوع سیل آسیب دیدند اما این بار مردم سایر استان‌ها در کنار مردم سیل‌زده تالش هستند.
وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات را برای کمک به مردم سیل‌زده تالش و رفع مشکلات مردم این منطقه بسیج کرده‌ایم خاطرنشان کرد: در جلسه امروز به تمام مدیران اجرایی و مرتبط تاکید کردیم که برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده، کارفرمایان و کارگران منطقه اقدام کنند.

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تالش افزود: آن تعداد کارگرانی که بر اثر وقوع سیل آسیب جدی دیدند و یا شغل خود را از دست دادند از مزایای بیمه بیکاری بدون تشریفات زائد اداری بهره‌مند می‌شوند البته پیگیر مسائل کارگرانی که بیمه نبودند نیز هستیم.

نماینده ویژه سازمان بهزیستی کشور نیز امروز جهت بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان تالش در این منطقه حضور پیدا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − سه =