نهفته بودن آرامش و زیبایی در اربعین

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی مازندران گفت: از اربعین و درس‌هایی که از آن می‌توان گرفت، هر چه بگوییم کم است، اربعین حسینی سراسر درس و عبرت است، "سبک زندگی اسلامی" مهم‌ترین موضوع و درسی است که از اربعین به تمام دنیا مخابره خواهیم کرد، در اربعین فقط زیبایی، آرامش و محبت نهفته است.

0 49

سرپرستی مازندران/ همزمان با اربعین حسینی، مراسم اربعین حسینی دانشجویان استان مازندران همراه با اعلان انزجار از کشورهای عربی هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای سما شهرستان ساری به همت سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

امیر سادات‌کرمی مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در حاشیه این مراسم به تشریح برنامه، پیامد و آثار اربعین حسینی، چرایی و نتایج پیمان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و بیان مطالبات فرهنگی و اجتماعی استان پرداخت و گفت: تولی به امام حسین (ع) و  تبری از دشمنان اهل بیت (ع) و یارانشان، ضرورت دارد.

وی افزود: از اربعین و درس‌هایی که  از آن می‌توان گرفت، هر چه بگوییم کم است، اربعین حسینی سراسر درس و عبرت است، “سبک زندگی اسلامی” مهم‌ترین موضوع و درسی است که از اربعین به تمام دنیا مخابره خواهیم کرد، در اربعین فقط زیبایی، آرامش و محبت نهفته است.

سادات‌کرمی تصریح کرد: در سال‌های گذشته دیدیم جمعیت چند میلیونی از یک کشوری که پیشرفته نیست ولی مردمانش جز محبت اهل بیت (ع) در دل ندارند، دیدیم که در میان آن جمعیت خبری از تعرض نبود، این همان درسی است که مردم ما از اربعین گرفتند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران ادامه داد: هما‌نطور که می‌دانیم، امروز در دنیا تعرض، هتک حرمت‌ها و توهین‌ها به نوامیس به وفور شنیده می‌شود ولی در میان جمعیت زائران چندین میلیونی ابی‌عبدالله (ع) نه تنها شاهد تعرضات نبودیم بلکه در میانشان دلدادگی موج می‌زد.

وی عنوان کرد: همان‌طوری که ما شیعیان وظیفه خود می‌دانیم که از جوامع شیعی حمایت کنیم باید بر علیه دولت‌های خبیث و حامیانشان موضع‌گیری کنیم، دو اتفاق اخیر “توهین به پیغپبر اکرم و عادی سازی روابط دو کشور مرتجع امارات و بحرین”، باعث شد که جامعه شیعه انزجار خودش را اعلام کند.

سادات‌کرمی تاکید کرد: امروز در جامعه دانشجویی توقع داریم دولت اصل برائت را در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی تا می‌تواند به تصویر بکشد شاهد کم شدن این تحرکات و افزایش هزینه برای دولت‌های هتاک باشیم.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران عنوان کرد: علت اینکه دولت‌های چون امارات و بحرین شروع به عادی سازی روابط و علنی کردن ارتباطات موهن خودشان با رژیم صهیونستی کردند، ایت است که تبلور جریان شیعیان،مستضعفان، انقلابی و ضد استکبار در دنیا متبلورتر و پررنگ‌تر شده، به این میزان دشمنان احساس خطر کرده و کارهای تازه رو می‌کنند.

گفتنی است این مراسم با حضور خانواده معزز شهید مدافع حرم حسین مشتاقی برگزار شد، در پایان این مراسم ضمن قرائت بیانیه دانشجویان استان در محکومیت کشورهای عربی هم‌پیمان با رژیم جعلی اسرائیل و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام از خانواده شهید مدافع حرم مشتاقی تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 2 =