۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر طرح «لبخند رضایت» در مدارس گیلان توزیع شد

0 26

پویش سراسری لبخند رضایت با هدف تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند در گیلان اجرا و ۴۰۰ بسته در مدارس توزیع شد.

عصر کاسپین/ پویش سراسری “لبخند رضایت” در سومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه از امروز در استان گیلان همزمان با سراسر کشور با هدف تهیه لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند اجرا شده و در مرحله نخست ۴۰۰ بسته در مدارس استان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قدس گیلان در حاشیه توزیع این بسته‌ها با اشاره به اهداف اجرای پویش سراسری لبخند رضایت در مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه اظهار داشت: این پویش با هدف تهیه نوشت‌افزار، کیف، تبلت یا تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی با بیان اینکه پویش سراسری لبخند رضایت با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قدس گیلان و مجموعه آموزش و پرورش در سطح استان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و توزیع بسته‌های اهدایی بین‌ آنان برعهده مدیران مدارس است.
وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی و فرهنگی مناطق محروم استان تصریح کرد: این افراد در زمینه تعلیم و تربیت علمی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند و تاکنون ۱۱۰ گروه جهادی ویژه فرهنگیان در سطح استان گیلان شناسایی و ساماندهی شدند.

حبیبی نقش‌آفرینی فرهنگیان استان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از ابتدای شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فرهنگیان با همکاری خیران نقش مهمی در کمک به دانش‌آموزان نیازمند ایفا کردند و در این حوزه از خلاقیت فردی و کارهای جهادی بهره گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه پویش لبخند رضایت همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا می‌شود اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان توسط فرهنگیان و خیران برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اهدا شده است.

محمد رحمتی با بیان اینکه امروز به‌صورت نمادین ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان در سطح رشت توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: همزمان با این حرکت، ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر نیز در فومن بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود که‌ به مدارس ارسال شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + بیست =